Ome Merde Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 zie onderwerp ik ben met me domme kop het root password kwijt van me nslu2 (openslug draait er op) is er een mogelijkheid die te achterhalen ? root - opeNSLUg is het niet (OpenSlug ook niet) en al mijn "bekende" wachtwoorden ook niet. valt zoiets te resetten (is geen probleem dat het e.e.a er af gaat) merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 uh, root, ben je toch niet/nooit? enkel admin met superuser rechten indien clever gemanaged passwd hack als je opstart zonder disks of usb devices? wat dan? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Ome Merde Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Geplaatst: 24 november 2009 dat ga ik morgen proberen ik denk dat het gekomen is nadat ik er een pdc van heb willen maken. ik kan me nog herinneren dat ik daar mee bezig was, niet lukte, ben wezen roken .... en toen .. ik zal morgen het apparaat resetten en de stick formateren, eens kijken wat er dan gebeurd. merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 gelukt hoor, gewoon ff overnieuw merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten