Ga naar inhoud


[Premium-HD] Opnemen lukt vaak niet


Gast woutervg

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een opname plan in de AZbox en de volgende ochtend beneden kom brand het opnamelampje nog. Wanneer ik de AZbox aanzet en van zender verander geeft hij aan dat de opname dan stopt. Dit terwijl het programma dan al lang gestopt is. De opname is vervolgens nergens meer te vinden. Ik gebruik de nieuwste firmware. Hebben anderen ook dit probleem of een oplossing?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het kan zijn dat je harde schijf niet goed communiceert met je azbox. Dit is een bekend probleem op o.a duitse fora.

Je kunt proberen je harde schijf op SATA1/OPT1 ipv SATA2 in te stellen. Het kan ook nog aan je azbox zelf liggen.

Zie ook topic:

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...dt_#Post1747097

 

 

Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11

Dreambox 7000 met PLI

Visiosat BISAT G4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigelijk een beetje vreemd want voor de rest kan ik alles wat ik naar de schijf stuur zonder probleem afspelen hij slikt bijna alle formaten die ik ken, behalve zijn eigen dan :D

heeft ie eigelijk al vanaf het begin dus firmware probleem lijkt het niet te zijn,heb hem al een half jaar.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het ook niet vlekkeloos.

Laatst nog een film van 2 uur opgenomen, maar kan slechts drie kwartier afspelen.

De rest is verdwenen, terwijl ik wel heb gezien dat het rode ledje op de ontvanger wel brandde tijdens de gehele film.

De HDD is nog lang niet vol, dus het is iets anders...

VU+ Duo 2 (2 X DVB-S)

VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)
Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps Twin
Visiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn HD dus via de azbox geformateerd en heb soms ook wel last van een haperende HD met opnames afspelen etc.Kan ik die dan beter anders formateren?Ik lees op sommige forum dat er een DOM format wordt gedaan.Kan me iemand even uitleggen wat dat eigenlijk is en hoe je dat moet doen?voor/nadeel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...