Gast MiLo Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Ik vond het tijd voor een 1.0, hij is gewoon stabiel en bruikbaar. En dat loste ook meteen wat versiebeheerproblemen op Nieuw in deze versie: - Optie om lange beschrijvingen niet verder dan een aantal dagen vooruit te laden. Spaart aardig wat geheugen, zodat je voor meer zenders minder data kunt laden. - Rytec's channels.xml van vandaag, dus vanaf morgen nog meer zenders. Deze versie komt overigens vanavond vanzelf in de OpenPLi feed. enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_1.0-r2_mipsel.ipk.zip
whatyouneed Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 zeer bedankt voor deze versie zal hem er meteen op zetten superrrrrrrrrrrr Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
spongebob Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 netjes! we knallen 'm er vanavond in. Nogmaals bedankt voor het harde werk, milo dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
aardbeì Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 thnx MiLo, dan zal ik morgen weer eens een online update draaien mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Harley Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Origineel bericht van: aardbeì thnx MiLo En Rytec, thx guys VU+ Duo2 - PrismCube
aardbeì Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: aardbeì thnx MiLo En Rytec, thx guys tuurlijk ook thnx Rytec 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
peter-nmgn Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Super bedankt! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
woodytwo Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 pfffff, Ik heb alle topics betreffende de XMLTV plugin doorgelezen en nu toe aan een welverdiende vakantie. Vermoeiend maar heeeeel leerzaam. Milo en Raitec , ten eerste Bedankt !!! Nu dan even een image betreffende vraag; ik gebruik Newnigma2 op mijn dm800 en daar zit totaal geen epg managment in. Vandaar dat ik ook alles heb moeten doorlezen omdat ik niet zeker was of de plugin wel werkte en niet in de weg gezeten werd door Newnigma2. Nu ben ik er zeker van dat de plugin werkt, alleen vermoed ik dat het image nog steeds de MHW epg eroverheen plast (vond ik een mooi gevonden uitspraak ergens in die 10.000+ posts ) Is er hier een andere gebruiker van Newnigma2, die nog extra instellingen/aanpassingen heeft gedaan in het Newnigma2 image, om te voorkomen dat de auto MHW epg update een gedeelte van de XMLTV-plugin gecreërde informatie epg data overschrijft? Let wel het gaat dus puur om NEWNIGMA2 images he, ik weet dat er bij andere images namelijk wel instelmogenlijkheden zijn. Alvast bedankt, Wouter
netraam Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Ondersteunt xmltvimport ook star-rating tags? Enigma zal dit niet ondersteunen maar het zou handig zijn als deze in de description gezet kon worden.
Rytec Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 We hebben speciaal de onnodige tags eruit gelaten ivm geheugengebruik, ik kreeg deze vraag ook al van Topfield gebruikers. Ik denk er aan om een aparte file voor hun te maken met daarin wel de tags, slechts voor Benelux. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
netraam Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 De xmltv importer zou ze alsnog kunnen doorgeven aan enigma (in het description veld) of kunnen ook de xml values ge-cat worden alvorens ze bij de importer aankomen.
Rytec Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 ik haal ze er al uit vooraleer ze bij de importer komen. Het is misschien wel een mogelijkheid om in de importer de opties te maken welke tags je wel en niet wilt meesturen. Maar in de dreambox worden de star-ratings, etc niet gebruikt zover ik weet. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast MiLo Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Je kunt erin zetten wat je wil, maakt nauwelijks enig verschil in performance, en wat niet wordt ondersteund door de dreambox wordt ook niet in het geheugen gezet, dus geheugen kost het ook niet.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Origineel bericht van: MiLo Je kunt erin zetten wat je wil, maakt nauwelijks enig verschil in performance, en wat niet wordt ondersteund door de dreambox wordt ook niet in het geheugen gezet, dus geheugen kost het ook niet. Hoe zit het met importeren van EPG in niet-bestaande kanalen ? Ik verklaar mij nader. Als ik hier de kabel scan (vrije zenders natuurlijk) via de cable scan optie, krijg ik een lijst die lichtjes varieert dan dat ik een zoekoptie doe via de manuele scan. Bij de manuele scan staat bij iedere zender de frequentie van de transponder in Mhz hexadecimaal in de ID verwerkt, bij de cable scan is dat niet het geval. Stel dat je die lijst wilt importeren, en ze staan er beiden in, en je gebruikt op de Dreambox lijst zelf alleen de cable scan zenders, zal hij dan crashen bij het proberen importeren in ID's die niet bestaan ? En als dat niet crasht, verbruikt hij dan effectief geheugen ? vb : TVE cablescan = 1:0:1:2C5:7:1:FFFF0000:0:0:0: TVE manuele scan = 1:0:1:2C5:7:1:FFFF014A:0:0:0: De transponder waarop TVE zit is 330 Mhz, en 330 = 14A hex.
Gast Opuske Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 manuele import met deze versie werkt perfect op gemini 4.5 dm800 de automatische import doet niets buiten enkel now en next ..... is raar want de vorige versies deden het wel goed bij mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen