Ga naar inhoud

xmltv import 1.0

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, je kunt meer PIDs aan een zender toewijzen. Als er overlap is, dan "wint" de laatste in de xmltv file.

• Reacties 153
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Ja, je kunt meer PIDs aan een zender toewijzen. Als er overlap is, dan "wint" de laatste in de xmltv file.

Wow, precies zoals ik gehoopt had.
Dat geeft extra mogelijkheden.
Geplaatst:

Weet er trouwens iemand welke EPG voor Eurosport HD zoals die bij CDS en TVV uitgezonden wordt, correct is ?

Als ik de Mediahighway laat binnenhalen dan krijgt hij (in het Tjechisch of zo) voor vrijdag 24 december het volgende binnen :

.

.

.

21:15 BojovÄe sporty

23:00 Pro wrestling

23:45 Pro wrestling

00:45 Watts

enz.

Nu, ik dacht dat Eurosport HD bij CDS en TVV dezelfde programmatie had als de gewone Eurosport.

Maar daar verschilt de programmatie dan toch, want daar vind ik :

.

.

.

21:15 Planet Armstrong

21:30 Total KO

23:00 Pro Wrestling

00:00 Pro Wrestling

01:00 Watts

deze programmatie komt overeen met die zoals ik terugvind in de gidsen van Belgacom en Telenet (skynet en tv.be).

De gids van tvgids.nl is dan weer nog eens anders :

.

.

.

21:15 Total KO

22:45 Pro wrestling

23:45 Pro wrestling

00:45 Watts

Geraak daar nu maar eens wijs aan uit, hee.

Gaat het hier om verschillende varianten van Eurosport of zitten er fouten in bepaalde gidsen ?

Geplaatst:

Eventjes mijn eigen vraag beantwoorden.

Ik heb een stukje van Eurosport HD opgenomen om 21:20 en dat duurde 10 minuten.

Bleek dat het begin effectief Planet Armstrong was, en naar het einde toe ging het over Total OK.

In dit geval klopt de gids van tvgids.nl dus helemaal niet, en ook de Mediahighway EPG zat ernaast.

Ik zal dan maar die van de gewone Eurosport gebruiken, want die is dus blijkbaar wel correct.

Geplaatst:

Bij mij werkt de automatische import ook niet (manuele wel). Ik heb gezien dat meerdere mensen hier last van hebben, maar ik zie nergens een oplossing die werkt? Ik heb geprobeerd om media highway uit te zetten, maar dit werkt niet. Ik vind het vervelend om elke week een manuele import te doen.

Kan iemand mij en al die mensen bij wie de automatische epg import niet werkt verder helpen?

BTW: Ik draai gemini 4.5.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rwin
Ik heb gezien dat meerdere mensen hier last van hebben, maar ik zie nergens een oplossing die werkt?

Als je alleen maar post "Ut werkt nie" dan kan de programmeur daar ook helemaal niks mee.

Verder is het ondoenlijk om tig images te ondersteunen, dus de insteek is: Op OpenPLi krijg je gewoon support voor de EPGImport plugin. Op andere images is het leuk meegenomen als het werkt, en kun je alleen maar een fix verwachten als je precies uitzoekt wat het probleem is en dat duidelijk meldt.
Geplaatst:

Ik ben zeer tevreden met deze plugin icm met openPLI.

Complimenten aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt!

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rwin
Bij mij werkt de automatische import ook niet (manuele wel). Ik heb gezien dat meerdere mensen hier last van hebben, maar ik zie nergens een oplossing die werkt? Ik heb geprobeerd om media highway uit te zetten, maar dit werkt niet. Ik vind het vervelend om elke week een manuele import te doen.

Kan iemand mij en al die mensen bij wie de automatische epg import niet werkt verder helpen?

BTW: Ik draai gemini 4.5.

De automatisch import werkt niet goed op GP 4.5. Ik heb hem zelf onlangs uitgeschakeld omdat de box 4/10 keer vastloopt. Ik doen nog om de paar dagen een manuele import.

Ik heb zelf nog geen tijd gevonden om uit te zoeken waar het fout gaat. Ik weet wel dat de manuele import altijd goed gaat en de EPG direct beschikbaar is zonder reboot.

MiLo: Is het mogelijk om een optie in te bouwen om de reboot te skippen na de automatische import?
Geplaatst:

@Netraam,

Kun jij mij eens aangeven welke EPG settings je in de Gemini EPG gebruikt. en wat je verder eventueel nog moet aanpassen?

Manueel downloaden gaat hier goed, maar de EPG lijst wordt niet gevuld.

Thanks

Geplaatst:
Origineel bericht van: rudrood
@Netraam,

Kun jij mij eens aangeven welke EPG settings je in de Gemini EPG gebruikt. en wat je verder eventueel nog moet aanpassen?

Manueel downloaden gaat hier goed, maar de EPG lijst wordt niet gevuld.

Thanks

De settings van "Blue panel > instellingen > EPG" vind je in het screenshot.

Ik heb op /media/net/recordings een NFS share gemount die ik als harddisk vervanging gebruik. Tijdens de import moet je eens de /tmp directory in de gaten houden, daar wordt een tijdelijk bestand voor de EPG aangemaakt.

post-50109-1318260596,9349_thumb.jpg

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dream1975
Rytec

Myzen is vervangen door RTL4 HD. In je lijsten is dit nog niet aangepast wink

klopt!! hopen dat het snel gefixt is.

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen