Gast MiLo Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Ja, je kunt meer PIDs aan een zender toewijzen. Als er overlap is, dan "wint" de laatste in de xmltv file.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Origineel bericht van: MiLo Ja, je kunt meer PIDs aan een zender toewijzen. Als er overlap is, dan "wint" de laatste in de xmltv file. Wow, precies zoals ik gehoopt had. Dat geeft extra mogelijkheden.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Weet er trouwens iemand welke EPG voor Eurosport HD zoals die bij CDS en TVV uitgezonden wordt, correct is ? Als ik de Mediahighway laat binnenhalen dan krijgt hij (in het Tjechisch of zo) voor vrijdag 24 december het volgende binnen : . . . 21:15 BojovÄe sporty 23:00 Pro wrestling 23:45 Pro wrestling 00:45 Watts enz. Nu, ik dacht dat Eurosport HD bij CDS en TVV dezelfde programmatie had als de gewone Eurosport. Maar daar verschilt de programmatie dan toch, want daar vind ik : . . . 21:15 Planet Armstrong 21:30 Total KO 23:00 Pro Wrestling 00:00 Pro Wrestling 01:00 Watts deze programmatie komt overeen met die zoals ik terugvind in de gidsen van Belgacom en Telenet (skynet en tv.be). De gids van tvgids.nl is dan weer nog eens anders : . . . 21:15 Total KO 22:45 Pro wrestling 23:45 Pro wrestling 00:45 Watts Geraak daar nu maar eens wijs aan uit, hee. Gaat het hier om verschillende varianten van Eurosport of zitten er fouten in bepaalde gidsen ?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Eventjes mijn eigen vraag beantwoorden. Ik heb een stukje van Eurosport HD opgenomen om 21:20 en dat duurde 10 minuten. Bleek dat het begin effectief Planet Armstrong was, en naar het einde toe ging het over Total OK. In dit geval klopt de gids van tvgids.nl dus helemaal niet, en ook de Mediahighway EPG zat ernaast. Ik zal dan maar die van de gewone Eurosport gebruiken, want die is dus blijkbaar wel correct.
Gast Rwin Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Bij mij werkt de automatische import ook niet (manuele wel). Ik heb gezien dat meerdere mensen hier last van hebben, maar ik zie nergens een oplossing die werkt? Ik heb geprobeerd om media highway uit te zetten, maar dit werkt niet. Ik vind het vervelend om elke week een manuele import te doen. Kan iemand mij en al die mensen bij wie de automatische epg import niet werkt verder helpen? BTW: Ik draai gemini 4.5.
Gast MiLo Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Origineel bericht van: Rwin Ik heb gezien dat meerdere mensen hier last van hebben, maar ik zie nergens een oplossing die werkt? Als je alleen maar post "Ut werkt nie" dan kan de programmeur daar ook helemaal niks mee. Verder is het ondoenlijk om tig images te ondersteunen, dus de insteek is: Op OpenPLi krijg je gewoon support voor de EPGImport plugin. Op andere images is het leuk meegenomen als het werkt, en kun je alleen maar een fix verwachten als je precies uitzoekt wat het probleem is en dat duidelijk meldt.
Mrbeam Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Ik ben zeer tevreden met deze plugin icm met openPLI. Complimenten aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt! Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
netraam Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Origineel bericht van: Rwin Bij mij werkt de automatische import ook niet (manuele wel). Ik heb gezien dat meerdere mensen hier last van hebben, maar ik zie nergens een oplossing die werkt? Ik heb geprobeerd om media highway uit te zetten, maar dit werkt niet. Ik vind het vervelend om elke week een manuele import te doen. Kan iemand mij en al die mensen bij wie de automatische epg import niet werkt verder helpen? BTW: Ik draai gemini 4.5. De automatisch import werkt niet goed op GP 4.5. Ik heb hem zelf onlangs uitgeschakeld omdat de box 4/10 keer vastloopt. Ik doen nog om de paar dagen een manuele import. Ik heb zelf nog geen tijd gevonden om uit te zoeken waar het fout gaat. Ik weet wel dat de manuele import altijd goed gaat en de EPG direct beschikbaar is zonder reboot. MiLo: Is het mogelijk om een optie in te bouwen om de reboot te skippen na de automatische import?
Dream1975 Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Rytec Myzen is vervangen door RTL4 HD. In je lijsten is dit nog niet aangepast
Dream1975 Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Ik zie hem er nog tussen staan in rytec.channels.xml.20091223.zip van de Rytec site - edit - niet goed gekeken, verkeerde file. Niets gezegd
rudrood Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 @Netraam, Kun jij mij eens aangeven welke EPG settings je in de Gemini EPG gebruikt. en wat je verder eventueel nog moet aanpassen? Manueel downloaden gaat hier goed, maar de EPG lijst wordt niet gevuld. Thanks
netraam Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Origineel bericht van: rudrood @Netraam, Kun jij mij eens aangeven welke EPG settings je in de Gemini EPG gebruikt. en wat je verder eventueel nog moet aanpassen? Manueel downloaden gaat hier goed, maar de EPG lijst wordt niet gevuld. Thanks De settings van "Blue panel > instellingen > EPG" vind je in het screenshot. Ik heb op /media/net/recordings een NFS share gemount die ik als harddisk vervanging gebruik. Tijdens de import moet je eens de /tmp directory in de gaten houden, daar wordt een tijdelijk bestand voor de EPG aangemaakt.
peter-nmgn Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Origineel bericht van: Dream1975 Rytec Myzen is vervangen door RTL4 HD. In je lijsten is dit nog niet aangepast klopt!! hopen dat het snel gefixt is. Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Harley Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Klopt het dat NGC Wild en HD nog niet werken? VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen