Gast erha Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz BTW : in verband met dubbele entries die er komen omdat de programmatie aangepast wordt. Zou het niet interessant zijn dat de plugin een optie heeft om vlak voor de import de bestaande EPG te ledigen ? Dan vermijd je in elk geval al dat soort dubbels. Om geheugen te besparen heb ik de "rytec.channels.xml" bewerkt, zodat alleen de kanalen die ik in mijn 'favourites' heb staan hierin over zijn over gebleven. Dit scheelde mij een kwart van de events (11.000 ipv 45.000). Zou het ook niet interssant zijn om een veld met keuze van een bouqet in het menu te hebben, zodat je de epg entries kan beperken tot kanalen van/in een door je zelf gekozen set? Groeten, erha
Gast zzzzzzz Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: erha Origineel bericht van: zzzzzzz BTW : in verband met dubbele entries die er komen omdat de programmatie aangepast wordt. Zou het niet interessant zijn dat de plugin een optie heeft om vlak voor de import de bestaande EPG te ledigen ? Dan vermijd je in elk geval al dat soort dubbels. Om geheugen te besparen heb ik de "rytec.channels.xml" bewerkt, zodat alleen de kanalen die ik in mijn 'favourites' heb staan hierin over zijn over gebleven. Dit scheelde mij een kwart van de events (11.000 ipv 45.000). Zou het ook niet interssant zijn om een veld met keuze van een bouqet in het menu te hebben, zodat je de epg entries kan beperken tot kanalen van/in een door je zelf gekozen set? Groeten, erha Ongetwijfeld, maar zelfs binnen een boeket zul je dan nog favorieten hebben, hee. Zo interesseert de programmering van SchlagerTV mij absoluut niet, omdat ik nooit naar die zender kijk. Ik denk dat iedereen uiteindelijk best zijn eigen lijstje maakt, dus de bestaande lijst downloadt en dan wegdoet wat hij niet nodig heeft. Er bestaan vaak ook veel verschillende versie van een zender. Als je die dan allemaal EPG gaat doen importeren zal dat ook het geheugengebruik aanwakkeren. En wat met Arte(en Arte HD) ? De ene begrijpt makkelijker Frans en wil de EPG dus maar liever in het Frans, ook op de Duitse versie van Arte. De andere begrijpt dan weer Duits beter, en wil het omgekeerd. Of gewoon een Duitse EPG op de Duitse Arte, en een Franse op de Franse versie ? Ik denk dat de lijst van Rytec dus zeer goed is, en iedereen kan dan volgens zijn eigen wensen die lijst aanpassen. Het is onmogelijk een lijst te maken die voor iedereen tegelijk ideaal is.
DRK Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: allez l'om bij mij draait ie prima in de 8000 met newnigma 2.8.1 Heb je hier nog voor moeten sleutelen want ook ik heb elke dag een Enigma2 crash precies op het moment dat 's ochtendsvroeg de automatische update start?! edit: had nog niet de laatste versie zag ik dus hopelijk ook hier nu opgelost.
Oldfield Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 nog even over de kwestie van de automatische nachtelijke update: met standaard instellingen gaat alles prima in OpenPLi. Als er in het minutendeel van de tijd een nul zit (bijvoorbeeld 5:05), verschijnt dit in /etc/enigma2/settings: config.plugins.epgimport.wakeup=5:5 Nog niet getest, maar wellicht het probleem? DM800/OpenPLi
nsr Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: Oldfield Na de update van Newnigma naar 2.8.1. deed deze fantastische plugin het niet meer. Ik vermoed dat voorbereidingen om de CrossEPG in dat image te ondersteunen er de oorzaak van zijn. Ook is het mij in Newnigma niet gelukt om de MHW functie uit te zetten. Daardoor en omdat Milo het PLi team komt versterken, leek me het een goed moment om over te stappen op PLi. Een mooi image! Het lukt me echter niet de automatische import aan de gang te krijgen (heb de topics rond xmltv import al lang gevolgd en vele versies gebruikt, dus ben geen absolute beginner als het om deze plugin gaat). Iemand suggesties of is dit nog een klein bugje? Probleem was hier ook dat na de software update van Newnigma2 de xmltv importer niet meer werkte. Net Newnigma2 opnieuw geflasht, dus die software update is eraf.. xmltv importer erin en wat denk je!..werkt weer prima..epg update tot 07-12 dus het probleem zit hem denk ik in die software update van Newnigma2, wat ik al zo'n vermoeden had. TV: PIONEER LX5090 KURO DM 7020HD schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian). 2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)
woodytwo Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: nsr Probleem was hier ook dat na de software update van Newnigma2 de xmltv importer niet meer werkte. Net Newnigma2 opnieuw geflasht, dus die software update is eraf.. xmltv importer erin en wat denk je!..werkt weer prima..epg update tot 07-12 dus het probleem zit hem denk ik in die software update van Newnigma2, wat ik al zo'n vermoeden had. Dit was mijn vermoeden ook al, Je hebt nu netjes je 7 dagen EPG weer terug, maar is die data van Raitec ook onaangeroerd gebleven, maw klopt die nog exact met de originele data van Raitec ,of is er hier en daar iets overschreven door de MHW epg. let vooral op net voor en na middernacht op Film1 & Film2 greetz
oldebroek Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 << Net Newnigma2 opnieuw geflasht, dus die software update is eraf..>> Betekend dit dat je de oude versie er weer op gezet hebt? Of de nieuwste versie dmv *vers* flashen? Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
nsr Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: oldebroek << Net Newnigma2 opnieuw geflasht, dus die software update is eraf..>> Betekend dit dat je de oude versie er weer op gezet hebt? Of de nieuwste versie dmv *vers* flashen? Geflasht met nieuwe versie 2.8.1 TV: PIONEER LX5090 KURO DM 7020HD schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian). 2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)
fransken Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: MiLo Ik vond het tijd voor een 1.0, hij is gewoon stabiel en bruikbaar. En dat loste ook meteen wat versiebeheerproblemen op Nieuw in deze versie: - Optie om lange beschrijvingen niet verder dan een aantal dagen vooruit te laden. Spaart aardig wat geheugen, zodat je voor meer zenders minder data kunt laden. - Rytec's channels.xml van vandaag, dus vanaf morgen nog meer zenders. Deze versie komt overigens vanavond vanzelf in de OpenPLi feed. volgens mij een nieuwe versie op de rytec.be site van de plugin XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Alex1970 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: fransken volgens mij een nieuwe versie op de rytec.be site van de plugin Volgens mij was er al een r7? Zie http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._bu#Post1755954 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Rytec Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 nee, versie 1.0-r3 is de recentste voorlopig. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast ramses55 Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Kan het zijn dat de receiver zich nog steeds na de update niet in stand by gaat en zich default op een kanaal zet? groetjes, Ramses
Kabeltje87 Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Bij mij blijft ie ook aanstaan na de update. Image: Oozoon. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
netraam Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Ik heb GP 4.5. Bij mij loopt hij regelmatig vast tijdens de automatische update. Maar als ij dan goed gaat, staat de box 's morgens nog aan.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Wat ik gemerkt heb is nog iets anders. Ik gebruik de OpenPLi op DB8000 (een dagelijkse beta van een tijdje geleden die ik bijna ieder dag via software update op de laatste stand breng). Nu, als ik een manuele import doe, en daarna een nieuwe channels file wegschrijf met extra kanalen, dan gebruikt hij bij de volgende manuele import precies de nieuwe file niet. De kanalen die ik er dan bijgevoegd heb worden niet geïmporteerd. Andere keren gebeurt het dat bij een tweede keer manuele import draaien hij blijft hangen op één van de XML files. Hij stopt dan bijv. op 22678 events, en pas als ik enigma2 herstart en nog eens manuele import doe lijkt hij het goed te doen. Vandaar dat ik denk dat sommige files niet goed afgesloten worden na het runnen van de plugin, of ze worden gecached waardoor hij niet merkt dat er een nieuwe versie van is. Mocht het immers iets met de syntax zijn zou het ook niet lukken na een herstart van enigma2.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen