Gast MiLo Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Nu, als ik een manuele import doe, en daarna een nieuwe channels file wegschrijf met extra kanalen, dan gebruikt hij bij de volgende manuele import precies de nieuwe file niet. Hier heb ik een oplossing voor (de code had er wel in voorzien maar ik heb de daarvoor bedoelde 'update' functie nooit gebruikt).
Gast zzzzzzz Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: zzzzzzz Nu, als ik een manuele import doe, en daarna een nieuwe channels file wegschrijf met extra kanalen, dan gebruikt hij bij de volgende manuele import precies de nieuwe file niet. Hier heb ik een oplossing voor (de code had er wel in voorzien maar ik heb de daarvoor bedoelde 'update' functie nooit gebruikt). Ah, interessant. Het is waarschijnlijk ook dit probleem dat ervoor zorgde dat ik dacht dat het probleem met de dubbele nullen (seconden die er niet bijstonden, die syntax error gaven) niet opgelost was in het begin. Ik kan bevestigen dat dit inderdaad geen probleem meer is.
Gast MiLo Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Nieuwe channels.xml wordt in deze versie wel opnieuw geparset bij een nieuwe import (handmatig of automatisch). xmltvimport 1.0+git9 (vanuit OpenPLi feed) Verder geen wijzigingen.
The Iron Maiden Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Hallo, ik heb nog steeds problemen met het menu van de plugin. Als ik de plugin start, dan verschijnt deze in de rechteronderhoek van mijn TV. Hierdoor kan ik de opties niet zien en geen instellingen wijzigen. Uit een vorige posting zou het probleem liggen bij de skin, maar ik heb inmiddels 2 skins geprobeerd (default skin en Black skin E2). Bij beide skins verschijnt het menu rechtsonder in beeld. Je zou bijna zeggen dat de resolutie van mijn TV te laag is Is er misschien een configuratie file waar je de plaats van het menu op het scherm kunt aanpassen? Of is er een andere oplossing? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Gast MiLo Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Je hebt een te oude versie van Enigma2. Upgrade naar een nieuwere versie.
netraam Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Heeft er iemand goede ervaring met de xmltv importer in Gemini 4.5? Ik heb problemen bij het automatisch importeren. 's Morgens staat de box of gewoon aan ofwel hangt hij vast (geen reactie op afstandsb.). Als hij dan aan staan, heeft hij niets geimporteerd. Als ik dan (later op de dag) een manuele import doe, laadt hij de EPG in zonder de box opnieuw te starten. Heeft gemini 4.5 de Enigma2 EPG patch? Zoja, waarom start hij dan 's nachts opnieuw op?
Gast Opuske Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Origineel bericht van: netraam Heeft er iemand goede ervaring met de xmltv importer in Gemini 4.5? Ik heb problemen bij het automatisch importeren. 's Morgens staat de box of gewoon aan ofwel hangt hij vast (geen reactie op afstandsb.). Als hij dan aan staan, heeft hij niets geimporteerd. Als ik dan (later op de dag) een manuele import doe, laadt hij de EPG in zonder de box opnieuw te starten. Heeft gemini 4.5 de Enigma2 EPG patch? Zoja, waarom start hij dan 's nachts opnieuw op? Ik heb geen enkel probleem meer met de importer die doet het nu perfekt hier op gemini 4.5 dm800
netraam Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Origineel bericht van: Opuske Ik heb geen enkel probleem meer met de importer die doet het nu perfekt hier op gemini 4.5 dm800 Doe hij elke nacht een reboot bij jouw? Kan je ook manueel importeren zonder reboot?
Gast Opuske Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Origineel bericht van: netraam Origineel bericht van: Opuske Ik heb geen enkel probleem meer met de importer die doet het nu perfekt hier op gemini 4.5 dm800 Doe hij elke nacht een reboot bij jouw? Kan je ook manueel importeren zonder reboot? manueel zonder reboot dat gaat niet...moet altijd rebooten na een manuele import. rebooten na een auto import doet hij ook altijd pefekt en heb dan ook iedere ochtend een verse epg als de box standby staat snachts gaat die ook na de import weer op standby.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Ik heb gevonden waarom mijn PLi zo traag was. Blijkbaar had ik tegelijk de gewone en een debug versie van de XMLTVGUI plugin lopen. Nadat ik de debug versie verwijderd had ging het veel sneller.
VenimK Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: netraam Heeft er iemand goede ervaring met de xmltv importer in Gemini 4.5? Ik heb problemen bij het automatisch importeren. 's Morgens staat de box of gewoon aan ofwel hangt hij vast (geen reactie op afstandsb.). Als hij dan aan staan, heeft hij niets geimporteerd. Als ik dan (later op de dag) een manuele import doe, laadt hij de EPG in zonder de box opnieuw te starten. Heeft gemini 4.5 de Enigma2 EPG patch? Zoja, waarom start hij dan 's nachts opnieuw op? hier gebeurd hetzelfde op newnigma 2,8,1 Triax 88cm 4x Twin LNB XpEnology 4*4TB Denon X1500 5.1 Mac mini M1
Littlesat Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Op NederlandHD krijgen we nog steeds de EPG van Nederland3... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Kabeltje87 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: Littlesat Op NederlandHD krijgen we nog steeds de EPG van Nederland3... Je kunt altijd de rytec.channels.xml file aanpassen. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Rytec Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Nederland HD uitzending = Nederland 3, toch? Bij mij klopt de epg exact met de tv gidsen. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast MiLo Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: netraam Ik heb problemen bij het automatisch importeren. 's Morgens staat de box of gewoon aan ofwel hangt hij vast (geen reactie op afstandsb.). Als hij dan aan staan, heeft hij niets geimporteerd. Als ik dan (later op de dag) een manuele import doe, laadt hij de EPG in zonder de box opnieuw te starten. Heeft gemini 4.5 de Enigma2 EPG patch? Zoja, waarom start hij dan 's nachts opnieuw op? Zet de update tijd eens op een tijdstip dat je erbij bent (over 2 minuten ofzo), en kijk wat er gebeurt. Als er een crashlog wordt gemaakt, dan graag opsturen. Als je daar niet wijzer van wordt, geeft dan via telnet eens een "init 4", en start enigma met "enigma2" zodat hij alle output over je terminal heen spuugt. Zet dan de timer, en wacht even af tot de plugin enigma afsluit. Stuur de output van enigma2 van de terminal op, misschien is er iets aan te ontdekken. Met "init 3" herstel je de box weer naar zijn normale doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen