The Iron Maiden Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Hallo, ik weet niet goed of ik hier een nieuw draadje voor moet openen, maar ik probeer het eerst huer. Ik heb de EPG import plugin 1.0 gedownload en deze werkt prima als ik manual update doe. Als ik dan daarna de EPG bekijk heb ik 7 dagen info. Maar na een tijdje (minder dag 1 dag) is mijn EPG gereduceerd tot slechts 2 programma's. (Het huidige programma en het volgende programms). Het lijkt er dus op dat de Rytec EPG wordt overschreven door de zender EPG. Ik hen in de instellingen menu de externe EPG uitgezet, maar dit lost het probleem niet op. Wat kan er mis zijn? Aanvulling: Dit probleem had Gastvanlux ook al hier gepost, maar toen werd gemeld dat het uitzetten van MHW epg in de instellingen de oplossing zou zijn. Bij mij lijkt dit niet te werken? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Rytec Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Ik heb op mijn 7025 met Milo de juiste EPG op ned1 en 3. Op mijn Kathrein haal ik de kant en klare epg.dat op en die is ook juist. Op mijn dm800 met OpenPli heb ik het fenomeen dat ik nadat ik de naam van de zender gewijzigd had in Ned1 HD, de box deze op geen enkele manier juist aanvaarde en daardoor ik dus ook op ned1 de verkeerde EPG heb nog steeds, terwijl de rytec.channels.xml en mijn data wel juist zijn. Zelfs met Dreamboxedit en dreamset krijg ik ze nu niet gewijzigd. Misschien is dit ook het geval bij jou Ed? Of heb je wel de juiste uitzending op de TV? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
edje-ken Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 de zendernaam heb ik niet gewijzigd en is gewoon nog nederland hd. ik draai met milo op mijn 800. ik denk dat ik als ik er zaterdag even tijd voor heb gewoon maar ff alles opnieuw flash. denk dat dat beter gaat. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
HJS Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Gast MiLo Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Is niet jouw schuld, xmltvimport heeft ruzie met Gemini. Moet even een detectie inbouwen zodat hij niet probeert functies aan te roepen die alleen in OpenPLi bestaan.
WIWA Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: The Iron Maiden Hallo, ik weet niet goed of ik hier een nieuw draadje voor moet openen, maar ik probeer het eerst huer. Ik heb de EPG import plugin 1.0 gedownload en deze werkt prima als ik manual update doe. Als ik dan daarna de EPG bekijk heb ik 7 dagen info. Maar na een tijdje (minder dag 1 dag) is mijn EPG gereduceerd tot slechts 2 programma's. (Het huidige programma en het volgende programms). Het lijkt er dus op dat de Rytec EPG wordt overschreven door de zender EPG. Ik hen in de instellingen menu de externe EPG uitgezet, maar dit lost het probleem niet op. Wat kan er mis zijn? Aanvulling: Dit probleem had Gastvanlux ook al hier gepost, maar toen werd gemeld dat het uitzetten van MHW epg in de instellingen de oplossing zou zijn. Bij mij lijkt dit niet te werken? mvg, The Iron Maiden Heb je de automatische updates aan staan? Bij mij mislukken de automatische updates nog wel eens en dan heb ik weer alleen now en next.
The Iron Maiden Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Automatische updates van wat?? Waar kan ik deze installing controleren? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
WIWA Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Origineel bericht van: The Iron Maiden Automatische updates van wat?? Waar kan ik deze installing controleren? mvg, The Iron Maiden Op dezelfde plaats waar je de handmatige import doet.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Milo, mag ik nog eens wat vragen ? Jij hebt die offlineimporter.py zo kunnen aanpassen dat hij ook onder Windows draait. Is het moeilijk om die pythongrabber die de Nederlandse EPG van tvgids.nl haalt ook op Windows te doen draaien (zonder VMWare en een virtuele machine te hoeven op te zetten) ?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Denk dat ik al een alternatief gevonden heb (Webgrabber, Windows product).
petty Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Hoera, RTL4 HD is er. Nu nog toevoegen in rytec.channels. Wat moet er worden toegevoegd? heeft iemand de regel voor mij? Vast bedankt! Zeg nooit nooit
petty Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: petty Hoera, RTL4 HD is er. Nu nog toevoegen in rytec.channels. Wat moet er worden toegevoegd? heeft iemand de regel voor mij? Vast bedankt! Al gevonden: Verander Melodyzen: <channel id="myzen-hd.2122">1:0:1:1b6c:0c88:0003:00eb0000:0:0:0:</channel> <!-- MelodyZen.tv --> in<channel id="4">1:0:1:1b6c:0c88:0003:00eb0000:0:0:0:</channel> <!-- rtl4HD --> Zeg nooit nooit
HJS Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Ik draai dus met Gemini, kan ik de rytec.channels en rytec sources ongetraft updaten, want als ik de xmltvimport_1+git7 bl bla bla update krijg ik een green screen. en zou het toch heel fijn vinden om ook de epg van rtl4 hd te hebben. VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Rytec Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Op mijn site rytec.be de nieuwe rytec.channels.xml beschikbaar met daarin de wijziging voor RTL4 HD en ook Cartoon Network en TCM. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast zzzzzzz Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Ik heb nog een vraagje voor Milo, maar Rytec zal dit net zo goed kunnen beantwoorden, denk ik. Stel : je hebt EPG voor Nickelodeon, en je hebt EPG voor Comedy Central. Kun je die dan beiden toewijzen aan dezelfde PID's, zodat je dan als EPG bij die zender de combinatie krijgt van beiden ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen