Ga naar inhoud

Suggesties voor Sinterklaas surprise

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag allemaal,

Ik zit met het volgende dilemma: volgende week wordt in onze familie Sinterklaasfeest gevierd. Er is dit jaar weer gekozen voor het overbekende lootje-trekken.Er wordt verwacht dat je één of meerdere kadootjes levert aan degene wiens naam op het lootje staat dat ik getrokken heb. Nu zijn het kiezen/kopen van de kadootjes en ook het maken van een gedicht niet het probleem. De kadootjes moeten als een surprise worden aangeboden. Er wordt verwacht dat de manier waarop of de wijze van verpakken ludiek is. Ik heb echter geen inspiratie. Ik ga er van uit dat ik niet de enige zal zijn dus ik denk dat er meer mensen op ons forum baat hebben bij allerlei ideeën.

Ter inspiratie voor anderen, zelf heb ik vorig jaar het volgende reeds gedaan:

Een kado ingepakt met ongeveer 60 lagen papier. Iedere laag voorzien van een etiket met daarop “geef dit door aan X”. X was steeds een andere deelnemer aan onze surprise avond. Die maakte dan de betreffende laag open en las het etiket voor. Natuurlijk de binnenste laag inpakpapier met de naam van de uiteindelijke ontvanger. Ik heb voor de allerbuitenste en de binnenste laag Sinterklaasinpakpapier gebruikt. Voor de rest oude kranten. Anders werd het te kostbaar.

Graag vele suggesties. Groet, Albert!

Vu+ Uno (VTI), Vu+ Duo (OpenPLI), Xtreamer, Panasonic PV80, Sony Bravia 24EX320, Sony DTS, T55 met Satcon 4/1

Geplaatst:

Okee dan,

1------------------

je geeft betrokkenen een leeg pakje met een papiertje erin waar het echte pakje te vinden is. Op de 2e locatie ligt dan een dummy-pakje met daarin een briefje waar het echte pakje te vinden is. etc. etc. etc. tot het echte pakje/

locatievoorbeelden: schuur/garage, koelkast, dressoir, koektrommel, meterkast, aanrechtkastje, rommela in de keuken, etc.

2------------------

Geef betrokkene een dummy pakje met een papiertje erin dat het pakje in de vrieskist ligt.

Maak je pakje waterdicht, hang het in een emmer water, emmer water in de diepvries. Het gevormde ijsblok pak je netjes in en laat je natuurlijk in de diepvries liggen.

3------------------

Hetzelfde principe als 2 maar dan maak je er een blok gips van.

4------------------

Maak een waterdicht pakje en smeer het in met stroop. Paar mooie lagen papier erover en voila.

5-----------------

Omwikkel je pakje met een complete rol inpaktape.

Daarna netjes een papiertje eromheen.

6-----------------

Pak het kleinste pakje in een iets grotere doos. doe dit zo vaak mogelijk zodat je een heel groot pakket hebt.

veel inpak en uitpakplezier

CU

Lambik

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Geplaatst:

Pakje donderdag voor Sinterklaasavond verzenden, naar je eigen. Voor de postbode niet opendoen op vrijdag of zaterdag.

Bonnetje ligt in de bus dat ie het maandag kan ophalen bij het postagentschap.

Bonnetje netjes inpakken en het slachtoffer kan tot Maandag 7 december wachten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen