Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor dat ik de bewegende beelden naar een externe server stuurde, heb ik de IP camera vroeger de motion detect beelden naar de CF van de 7025 dream laten sturen. Kan je dan gewoon bekijken via je mediaspeler. Niet helemaal je vraag, maar wel leuk wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Beetje IP camera kan de motion detect filmpje's/beelden opsturen, dus dat doe je dan naar je dreambox, of NAS kan ook natuurlijk. Staat vast wel ergens in je instellingen van je IP camera.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Ik heb dit al eerder geopperd maar destijds was er nog niets concreet, misschien nu....

Ik hou me aanbevolen.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Ik ben al even aan het experimenteren met mijn HTC Desire HD ik heb daar een progje opstaan dat heet IP Webcam ik kan wel naar mijn Laptop streamen prima beeld, maar het werkt nog niet via Webcamstreamer als ik daar de link in de py file zet gebeurd er niks. het is net of ik enkele bestanden mis omdat bij het installeren van Webcamstreamer al foutmeldingen waren.Klopt dit of is er bij mijn DM8000 wat mis?(Openpli v2.0 vandaag geupdate)

Geplaatst:
Origineel bericht van: daan
Ben ook opzoek maar kan hem niet vinden.

Eerst inloggen op de site (ben je nog niet geregistreerd eerst doen en inloggen, is gratis) dan pas op de link klikken.

Succes!

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Geplaatst:

Er is ook de 'officiële' DMM plugin, laatste is enigma2-plugin-extensions-webcamviewer_experimental-git20110318-r0_dm8000.ipk

Je kunt daar ook je ip-webcam inzetten met een link naar een jpg vd camera, bijv in de vorm

http://webcam_ip:webcam_port/snapshot.jpg?account=user%38password=pass

http://user:pass@webcam_ip:webcam_port/snapshot.cgi

Zaak is dat je naar een jpg verwijst, moet je even uitzoeken voor je cam, motion jpeg wordt naar het lijkt niet ondersteund.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Ik kwam zojuist nog een E2 IP camera plugin tegen, misschien voor sommigen interessant: --> KLIK <--

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...