abrahamsat Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 ben van plan om de kathrein 903 te kopen in duitsland. de vraag is werkt deze sat tuner zonder problemen met mijn canal digital kaart?
paardengek Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Als je daarvoor ook een geschikte CI module koopt, dan wel. Een geschikte CI ( CAM ) module is bijvoorbeeld een aston 1.07 module. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
abrahamsat Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Geplaatst: 26 november 2009 dank je wel,ik pruts mij wel naar boven,langzaam,maar zeker. nog een vraag,de kathrein is niet gesertificeerd bij canal digital,is dat een nadeel?maakt het wat uit? b.v.d. bramsat.
paardengek Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Beter niet gecertificeerd dan wel, is mijn oog punt. Een canal digitaal gecertificeerde ontvanger kan echter niets anders dan de software die erin zit. Is dus erg beperkt qua mogelijkheden. En dat heb je dus niet bij een niet gecertificeerde ontvanger. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen