sattv4iedereen Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Hi, ik heb van een internet bedrijf een router gekregen,die ze gratis gaven bij het nemen van tv. Nu vraag ik mij af,als ze die modem een philips firmwarematig kunnen beperken tot 4 ip adressen.ik heb hier 3 pc's,1 voip cliënt en 1 dreambox.als ik de modem afschakel en aanschakel lijkt het erop,dat de snelste pc's en anderen die een ip adres krijgen één krijgen.ik heb meer dan een uur geprobeerd,maar het lukt niet om 5 ip adressen te krijgen. Ook moet ik minstens 1X per dag de modem resetten,en soms een harde reset,met een naald op reset drukken en alles opnieuw instellen.Ik heb geen zin 60€ te betalen voor een nieuwe,ik moet al 50 € betalen voor de internetbedrijf die triple abonnementen verkopen,en ik moet daarvoor een speciale modem hebben.Ook officiële firmware's update's die op de betreffende internet provider staat,lukt het niet om een update te doen. de technische dienst van mijn huidige provider kan maar op 17 december komen om de sagem modem te instaleren. Wie heeft meer informatie om mij te helpen? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
theparasol Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 tijdelijk alles op fixed ip instellen kun je tm half december tenminste ongestoord werken. Tenminste als de router gezond is, je verhaal doet me daar ernstig aan twijfelen!
PaulCl Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Natuurlijk kunnen ze er een eigen firmware op zetten met beperkingen. Ik vermoed dat je over het over Belgacom hebt, zij doen dat in elk geval. Ik heb ook ooit een Philips router van hen "gekregen" en heb die gewoon met originele firmware geladen, probleem opgelost, 4 normale poorten ipv 3 + 1 TV. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen