Jaapio Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 Ik probeer een silvercard te beschrijven met de multipro2000. Helaas krijg ik iedere keer de melding ERROR WRITING EXTERNAL EEPROM. Ik gebruik windows xp prof. wie weet raad??????????
Gast Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 Hoi, Ik ken jou prog niet, maar veel programma's vinden XP niet prettig. Heb je de mogelijkheid om het eens met windows 98 te proberen? Je maakt een redelijke kans dat het dan wel werkt. Denk ook aan de 3,5 of 6 Mhz stand. Met Vriendelijke Groet, Wil Weten
Jaapio Geplaatst: 1 juli 2002 Auteur Geplaatst: 1 juli 2002 hoi, Ik heb aleen windows xp op mijn computer staan, en volgens mijn informatie moet de multipro hier goed onder werken. Heb het ook geprobeert met chipcat en ook dit werkt niet.
Gast Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Vergeet niet dat sommige "mode's" op de multipro anders geintepreteerd dienen te worden. Als ie in mouse mode 6Mhz moet staan volgens de 'gebruiksaanwijzing' zet em dan op Phoenix 6 Mhz. Zo zijn er wel meer 'aardigheidjes' die nergens staan in de originele gebruiksaanwijzing. Lees ook even bij Duwgati op de site hoe e.e.a. werkt. Zo ben ik ook verder gekomen in het begin.....
Jaapio Geplaatst: 3 juli 2002 Auteur Geplaatst: 3 juli 2002 Bedankt voor de tips. Ik heb nu windows 98 er bij geinstaleerd en de progger werkt nu perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen