Gast Lampião Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Ik heb het volgende probleem met een LNB Monoblock waarmee ik Astra en Hotbird wil ontvangen: wel Astra ontvangst maar geen Hotbird (0% signaalkwaliteit). Dit zijn de instellingen en de signaalresultaten op mijn Humax 5400: Alternative Antenne 1 Satelliet Naam Astra 1 LNB Freq. universeel 22khz Puls Uit 0/12 Volt Schakelaar aktiveerd DiSEqC-Ingang Diseqc B Gemotoriseerd Systeem Uit Signaalsterkte 45% Signaalkwaliteit 79% Alternative Antenne 2 Satelliet Naam Hotbird LNB Freq. universeel 22khz Puls Uit 0/12 Volt Schakelaar aktiveerd DiSEqC-Ingang Diseqc A Gemotoriseerd Systeem Uit Signaalsterkte 46% Signaalkwaliteit 0% Verder heb ik de laatste ToH3.4HoT11NL, settingslijst en key.bin. Doe ik iets fout in de instellingen of zou het waarschijnlijk een kwestie van de schotel beter uitrichten zijn?.. Alvast bedankt!
paardengek Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Dat klinkt naar een defecte LNB ( monoblock ). Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
gl1100 Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Zet je hotbird maar op antenne1 en astra op antenne2. Dan lukt het. gr hf Humax5400-ToH3.4Hot9.9-Astra/Hotbird
Gast Lampião Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Ik heb het opgelost... ik had de rechter lnb (als je voor de schotel staat) op Astra uitgericht en niet op Hotbird …Alles doet het nu! Bedankt allemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen