Ga naar inhoud


[DM800HD] Automatische reboot


Gast WRX-PPP

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Na mijn aanmelding een beetje rond gekeken in de forums en meerdere probelemen gelezen, alleen min probleem nog niet tegen gekomen.. Dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Ik ben overgestapt van een Dm7000 naar de 800, maar heb nu een probleem met de box, dat hij zichzelf reboot na een aantal seconden. Als ik tijdens de reboot de stop functie gebruik, kan ik de box gewoon benaderen en reboot hij niet automatisch. Wanneer ik daarna gewoon beeld probeer te krijgen, gaat de box weer rebooten. Nu had ik iets gelezen met de HDMI ingang van de TV, dat daar misschien de communicatie niet helemaal top mee zou kunnen zijn, dus alle poorten (4st) geprobeerd en geen resulaat, de box blijft rebooten. Daarna de DVI -> HDMI connectie eruit en via scart geprobeerd alleen krijg hetzelfde probleem.....

 

Please HELP me!

 

Alvast bedankt,

Fabian

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is je Flash niet goed gegaan. Heb ik gehad toen ik een keer Nabilo BH wilde testen.

 

Gewoon een keer her-flashen.

 

Niet vergeten; na het flashen (de 100%), laat hem nog een minuutje ratelen. En druk dan op de startknop op de DM800. Niet zoals ik eerst deed de stekker eruit, dat vindt de DM800 ook niet lief.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...