Oldfield Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Woodytwo, Sinds ik de update van Enigma2 2.8 naar 2.8.1 heb gedraaid, doet bij mij xmltvimport het ook niet meer. Weet (nog) niet waarom. Oldfield
woodytwo Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Newnigma2 v2.8.1 #################################################### @ oldfield Changelog: * add Crossepg start on enigma2.sh Dat zal de reden zijn, ik heb zelf nog niet geupdate. En weet dus niet hoe XMLTV importer van Milo dwars gezeten word. Mijn vraag is eigenlijk of de automatische channel epg update in enigma op een of andere manier mgedisabled kan mworden, omdat de MHW epg van canaal digitaal nog steeds foute info schrijft. Groeten Wouter
dream-on Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Geplaatst: 30 november 2009 heb hier ook het "epg probleem" ik heb maar voor 3 dagen epg met veel "gaten "erin. de importer staat ingesteld op 7 dagen. dus hij werkt hier ook niet........ elke morgen staat wel mijn box aan dus importeren doet hij wel, maar op een of andere manier laat hij ze niet zien..... Vu duo2 met pli
Gast Neo Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Ook bij mij is dit probleem aanwezig. Ik heb nu ca 2 dagen EPG vooruit. Ik vermoed dat het probleem met die irritante Media Highway te maken heeft want de EPG ziet er nu uit als de tijd voor xmltv-import. Heeft iemand een idee hoe je Enigma2 wijs kan maken om geen EPG updates van Astra (MHW) af te halen? Als we dat voor elkaar krijgen, kan het probleem misschien opgelost worden.
Gast Neo Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Ik ben even zitten zoeken. Het valt me op: Na de upgrade is epg.dat op /hdd onvindbaar. Het bestandje /hdd/epg_new.dat (welk door xmptv-import) wordt aangemaakt is er nog. Ik heb deze eens naar /hdd/epg.dat gekopieerd en enigma2 gerestart met de hoop dat Enigma2 de epg.dat zou inladen. Nou blijkt dat zodra Enigma2 herstart, epg.dat wordt verwijderd! Ik ga verder zoeken! brrrrrrrrrrr..........
dream-on Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Geplaatst: 30 november 2009 Denk dat ik een oplossing heb: als je op de epg button klikt en dan op epg krijg je een datum te zien en een tijd stip. ik DENK dat dat de tijd is wat newnigma epg doet updaten. Deze heb ik op 06.00 uur gezet. Nu heb ik de plugin tijd op 07.00 uur gezet. Dus als het goed is wordt morgenvroeg de newnigma epg overschreven. ik heb het handmatig gedaan en ik heb nu 7 dagen epg ps. heb ook nog een topic aangemaakt op het newnigma forum hierover, hopelijk krijg ik daar ook reactie. Vu duo2 met pli
woodytwo Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: dream-on heb hier ook het "epg probleem" ik heb maar voor 3 dagen epg met veel "gaten "erin. de importer staat ingesteld op 7 dagen. dus hij werkt hier ook niet........ De dagen instelling in de milo-plugin is volgens mij alleen om aan te geven hoeveel dagen voorruit je de EXTRA event info wilt ophalen/laden in je EPG. Ook al staat deze op 1 bijvoorbeeld, dan nog zou je de event start en stop tijden gewoon 6a7 dagen vooruit moeten hebben echter zonder extra programma beschrijving. Origineel bericht van: Neo Ook bij mij is dit probleem aanwezig. Ik heb nu ca 2 dagen EPG vooruit. Ik vermoed dat het probleem met die irritante Media Highway te maken heeft want de EPG ziet er nu uit als de tijd voor xmltv-import. Het probleem wat je nu hebt met alleen 2 dagen EPG is dat de de epg_new.dat niet of niet correct wordt ingeladen, dit is echter volgens mij te wijden aan de implementatie van crossepg door na de update van newenigma versie 2.8 naar 2.8.1. ik heb je voor deze newnigma update hier niet eerder over zien klagen. Origineel bericht van: Neo Heeft iemand een idee hoe je Enigma2 wijs kan maken om geen EPG updates van Astra (MHW) af te halen? Als we dat voor elkaar krijgen, kan het probleem misschien opgelost worden. Dit zou ik ook heel graag willen weten, al zullen de problemen van het compleet niet werken van de milo-plugin voor jou opgelost zijn door terug te gaan naar versie 2.8 of uit te vinden wat crossepg allemaal doet/verpest bij het herstarten van enigma. grtz
woodytwo Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: dream-on Denk dat ik een oplossing heb: als je op de epg button klikt en dan op epg krijg je een datum te zien en een tijd stip. ik DENK dat dat de tijd is wat newnigma epg doet updaten. Deze heb ik op 06.00 uur gezet. Nu heb ik de plugin tijd op 07.00 uur gezet. Dus als het goed is wordt morgenvroeg de newnigma epg overschreven. ik heb het handmatig gedaan en ik heb nu 7 dagen epg ps. heb ook nog een topic aangemaakt op het newnigma forum hierover, hopelijk krijg ik daar ook reactie. Duidelijk verhaal , dit zal dan idd de tijdsinstelling zijn voor automatische crossepg update. Nu ben ik benieuwd of de MHW epg er nu ook met zijn tengels vanaf blijft. @ neo , lost dit ook bij jou de problemen op ? grtz.
Johan1945 Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: dream-on Denk dat ik een oplossing heb: als je op de epg button klikt en dan op epg krijg je een datum te zien en een tijd stip. ik DENK dat dat de tijd is wat newnigma epg doet updaten. Deze heb ik op 06.00 uur gezet. Nu heb ik de plugin tijd op 07.00 uur gezet. Dus als het goed is wordt morgenvroeg de newnigma epg overschreven. ik heb het handmatig gedaan en ik heb nu 7 dagen epg ps. heb ook nog een topic aangemaakt op het newnigma forum hierover, hopelijk krijg ik daar ook reactie. epg knop en waar moet die dan toch zitten??????
dream-on Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Geplaatst: 1 december 2009 dat van die 6 uur uur via het epg>menu en de plugintijd op 7 uur werkt dus niet.......heb nu maar een epg van 2 uur! ik ga vanavond eens proberen de box helemaal opnieuw te flashen. ps. de epg button bedoel ik de info button lang inhouden en dan multiepg selecteren. als je dat hebt op menu drukken en daar kan je de tijd wijzigen. Vu duo2 met pli
Gast Neo Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Ik heb zojuist de tijd op 04:30 gezet. xmltv-importer begint morgen om 05:45. Nu via de pluggin 'Manual' de import gedaan. Heb nu 7 daags EPG. Ben benieuwd of morgen dit zo blijft.
dream-on Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: Neo Ik heb zojuist de tijd op 04:30 gezet. xmltv-importer begint morgen om 05:45. Nu via de pluggin 'Manual' de import gedaan. Heb nu 7 daags EPG. Ben benieuwd of morgen dit zo blijft. Neo, zoals ik hier boven schreef werkt dat dus niet. althans niet bij mij. Als straks mijn vrouw is uitgekeken ga ik eens opnieuw flashen. hopelijk dat dat helpt. Vu duo2 met pli
Jake Blues Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 De oplossing is XMLTV-importer deïnstalleren en dan weer installeren en dan werkt alles weer. Staat ook in het draadje van de XMLTV 1.0. Gr. Jake 2x Dreambox DM800 and Wavefrontier. ------------------------------------ Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen