Ga naar inhoud


Ziggo moet adviezen programmaraden opvolgen


Hoeba

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op de link naar Digitale kabeltelevisie in een andere topic las is dat er een uitspraak van de rechtbank in Groningen is geweest, dat Ziggo analoge zenders die zij uit het pakket willen hebben er niet uit mogen halen als de programmaraden anders geadviseerd hebben.

 

Goede zaak lijkt me!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Agent Mike
lijkt mij ook een goede zaak om vooruitgang tegen te werken door het analoge signaal in stand te houden..


Niet iedereen ziet digitaal als een vooruitgang, in een huisgezin met meerdere opgroeiende kinderen is het geen voordeel, zolang het verkrijgen van het max aantal kaarten beperkt is tot 3, ik kom hier niet mee uit, dat geeft binnenhuis dan wel de nodige problemen, analoog is wat dat betreft de enige optie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike
lijkt mij ook een goede zaak om vooruitgang tegen te werken door het analoge signaal in stand te houden..


Ja digitale kabel geeft ons het voordeel van CI+ waardoor we geen reclames meer hoeven te missen.
Ook hebben we het voordeel dat een ander zal uitmaken of we iets met onze pvr kunnen opnemen.
Het wachten is op een backup batterij in de decoder zodat we de reclames niet meer per ongeluk kunnen
saboteren door de stekker eruit te halen.

Lang leve de vooruitgang.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook met zo'n geval, maar dan met CaiWay, die gaan ook de analoge doorgifte stoppen.

Nu kijk ik helemaal geen kabel natuurlijk, maar heb het alleen nodig voor internet, maar ik moet wel 15,- ofzo betalen voor TV mad en nu ook verplicht zo'n digitaal rotding te kopen, dat kan toch niet!?

Dus wat kan ik doen aan die 15,- als het helemaal weg is dat analoge signaal en ik geen digibox afneem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henkvd1
Origineel bericht van: Agent Mike
lijkt mij ook een goede zaak om vooruitgang tegen te werken door het analoge signaal in stand te houden..


Niet iedereen ziet digitaal als een vooruitgang, in een huisgezin met meerdere opgroeiende kinderen is het geen voordeel, zolang het verkrijgen van het max aantal kaarten beperkt is tot 3, ik kom hier niet mee uit, dat geeft binnenhuis dan wel de nodige problemen, analoog is wat dat betreft de enige optie.


Maar ben je daar de programmaraden voor nodig?

Verder zie ik niet waarom analoog de enige optie zou zijn. Je kunt toch combineren?

Tot slot begrijp ik dat het aantal kaarten je enige bezwaar is.
Je bent dus niet per definitie tegen de digitale ontwikkelingen, en daar ging het toch om?
Analoge kabel wordt in de landen om ons heen (Duitsland) uitgefaseerd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949

Ja digitale kabel geeft ons het voordeel van CI+ waardoor we geen reclames meer hoeven te missen.
Ook hebben we het voordeel dat een ander zal uitmaken of we iets met onze pvr kunnen opnemen.
Het wachten is op een backup batterij in de decoder zodat we de reclames niet meer per ongeluk kunnen
saboteren door de stekker eruit te halen.

Lang leve de vooruitgang.

Kun je me vertellen waar deze optie al wordt toegepast?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lucky_Luke
Citaat:
Kun je me vertellen waar deze optie al wordt toegepast?


Nergens. Wat wil je hier mee zeggen?

Dat ik die posting een storm vind in een glas water. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...