MR_B Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Ik zoek een mooie skin voor de 8000 serie ism PLI. Ik zou graag in de infobalk de satelliet positie willen zien en in de afspeelmodus hoelang nog iets duurt. Het belangrijkste is de stabiliteit. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
vGnp Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 dTV-HD vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Harley Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Makkelijk Alu brushed HD VU+ Duo2 - PrismCube
MR_B Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 bij pli in downloads of ergens extern ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast pieterg Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Origineel bericht van: MR_B bij pli in downloads of ergens extern ? als je voor stabiliteit wilt gaan moet je per definitie geen externe zaken in een image gaan stoppen.
Catastrofus Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Origineel bericht van: Harley Makkelijk Alu brushed HD Ik zal wel slecht gekeken hebben zijn maar ik zie geen satpositie in deze skin. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
MR_B Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 Origineel bericht van: pieterg Origineel bericht van: MR_B bij pli in downloads of ergens extern ? als je voor stabiliteit wilt gaan moet je per definitie geen externe zaken in een image gaan stoppen. DUs volgens jouw zijn er dan geen stabiele skins? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast pieterg Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Origineel bericht van: MR_B Origineel bericht van: pieterg Origineel bericht van: MR_B bij pli in downloads of ergens extern ? als je voor stabiliteit wilt gaan moet je per definitie geen externe zaken in een image gaan stoppen. DUs volgens jouw zijn er dan geen stabiele skins? Ik heb zelf met dtv-hd al weken geen crash meer gehad. brushed-alu ook even geprobeerd, ook geen problemen mee gezien. Dus volgens mij valt het wel weer mee met de stabiliteit van de skins de laatste tijd.
Harley Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Origineel bericht van: Catastrofus Origineel bericht van: Harley Makkelijk Alu brushed HD Ik zal wel slecht gekeken hebben zijn maar ik zie geen satpositie in deze skin. Gert. Your right, las alleen stabiliteit VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen