XAMA Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Goedeavond allemaal, ik heb een probleem met mijn Dreambox het is een 7000 S hij start niet meer, op het enige wat er verschijnt is een blauw display zonder tekst, wat zou de oorzaak zijn , software of hardware probeem ? volgens mijn bescheiden mening , de voeding .... wat denken jullie ? Te herstellen ? Dank bij voorbaat voor eventuele hulp
YUGI Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 eerst maar even van stroom afhalen,1 of 2 min wachten stroom er weer op en gaan met die banaan of de bootloader moet er opnieuw in. gr
metropar Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 je kan er bijna donder opzeggen dat de bootloader eruit ligt wat is er met de box gebeurd ? dit gebeurd natuurlijk niet van zelf {ander image gezet ?) en de 7000 heeft geen aparte voeding deze zit bij in het mainboard gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
XAMA Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 Hallo, bedankt voor jullie reakties, het probleem heeft zich (voorlopig) vanzelf opgelost na verschillende pogingen stroom uit stroom aan , start het terug op , maar normaal is dit toch niet of wel ?
YUGI Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 gebeurt wel vaker, heb een 7000 met amber display gehad en daar gebeurde het ook mee stroom er af en dan de aan/uit knop indrukken daarna weer opstarten. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen