Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar moet ik zoeken om te weten welke satelieten ik wil ontvangen. Ik heb al wat gelezen in de forum over astra en hotbird met een willekeurig nummer en ook gekeken op lyngsat maar er moet toch ergens te lezen zijn met de naam van het kanaal en wat ze er op uitzenden of kan dat alleen per sateliet. Daarna komt natuurlijk de vraag, wat kan ik ontvangen en hoe verder.. ik woon in Utrecht en sta gericht op het zuiden. Ik ben helemaal nieuw in deze wereld en wil er uit halen wat er in zit "uiteraard"

Geplaatst:

ja dit is iets wat je zelf moet uitmaken hé.

Ik zou zeggen :

Astra 19,2E-Astra 23,5E-Astra 28,5E en dan nog eventueel Hotbird en indien je een hele grote schotel hebt en een motor : Nilesat (om engelse films te kijken met arabische ondertitels;>)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

je hebt zicht op het zuiden, maar heb je links/rechts vrij uitzicht?

en op lyngsat staat echt vermeld wie er op de diverse transponders uitzendt....en even de link aanklikken en je weet meestal ook wat er wordt uitgezonden.....

Geplaatst:

anders is king of sat ook een redelijk goede website ivm kanalen en sat informatie.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:
Origineel bericht van: Cookiesmonster
Ik ben helemaal nieuw in deze wereld en wil er uit halen wat er in zit "uiteraard"

tja dan heb je een draaibare installatie per tuner nodig
dus bij je dm8000 (uit andere bericht) 4 schotels

als je niet kunt kiezen, moet je gewoon alles nemen (draaibaar)
als je daar de centen niet voor hebt moet je binnen de clarckbelt naast elkaar gelegen satellietposities nemen die op je visiosat goed te ontvangen zijn

dat gezegd hebbend is het standaard 13-19,2-23,5-28,2 Oost

ciao

Busy Line

Rose Murphy

Geplaatst: