Gast S.I.B Project Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Zojuist Enigma2 beta5b 0.60 op mijn Ipbox geïnstalleerd(met EMU manager 1.6), nu wil ik er graag een CCcam lijn op testen. Hoe ga ik te werk en waar komen de bestanden van: * CCcam 2.1.3 * IncubusCamd 0.95 te staan op de box? Wie-o-wie kan mij helpen?
fdm Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Incubus kan alleen klant zijn op een CCcam server. CCcam werkt niet op IPbox. Als je een C lijn hebt, kan je dit ingeven in de incubus.conf file die je kunt vinden in /var/keys. eventjes deze file onderaan doorlezen wat betreft de CCcam lijntjes. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
aux99 Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Op je dreambox zet je CCcam. In de configuratie zet maak je een account aan voor je IPbox. Vervolgens installeer je Incubuscamd op de IPbox en in je configuratie geef je het ipadres van je Dreambox met de inlognaam/wachtwoord combinatie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen