tipje Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Ik ben op zoek naar een news server waar ik af en toe bestanden kan downloaden. Dus geen betaalde. Waar vind ik een makkelijke en gratis news server?
winwiz Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Gratis? Gratis betekend langzaam, lage retentie, langzaam, veel reclame, langzaam, niet compleet, langzaam..... Ik neem aan dat je voor binaries bedoeld? Soms heeft je eigen isp toegang tot newsservers en die zit dan bij de prijs in. Bij betaalde kun je vaak ook een aantal Gb inkopen die geldig blijft zolang je het niet hebt opgebruikt. Vooral ideaal als je er niet veel gebruikt van maakt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast hummiesat Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 D'r zijn ook betaalde waar je voor slechts 1 dag toegang kunt "kopen".
Han Peekel Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Heeft je provider er geen standaard ? Ervaring hier met gratis is dat het meestal maar van korte duur en slechte retentie is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen