Sigma Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Heb zojuist mijn TMS-SRP-2100 binnen gekregen wie hier op het board heeft er ook één Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
chris50 Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Mooi dan kun je hem uit testen voor ons. Heb je de TMS-SRP-2100 met ingebouwde harddisk of bouw je hem zelf in . gr Chris
Sigma Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Geplaatst: 28 november 2009 met ingebouwde hard disk 500G zit ook een draadloos toetsen bord bij van Topfield Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
vincent1971 Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Kijk eens op het Duitse topfield forum..staat erg veel over die ontvanger Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Jürgen Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Daar heb je helemaal gelijk maar er zit wel een groot verschil tussen het gebruik op de Duitse markt of bij ons. Denk alleen maar aan onze geweldige CD EPG, hebben de Duitsers niet en ons geweldig CD (de)coderingssysteem (hebben de Duitsers overigens ook niet). Dus ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in de ervaringen door een Nederlandse gebruiker. Sigma, ik hoor het wel graag van je want ook ik overweeg om mijn TF7700HDPVR in te ruilen voor een beter apparaat want de eventuele bruikbare alternatieve Enigma software voor de TF77xx schiet ook niet bepaald op. Ik hoor graag je bevindingen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
iRuud Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Origineel bericht van: Jürgen ik hoor het wel graag van je want ook ik overweeg om mijn TF7700HDPVR in te ruilen voor een beter apparaat want de eventuele bruikbare alternatieve Enigma software voor de TF77xx schiet ook niet bepaald op. Was jarenlang fan van Topfield. o.a. door de suprieure beeld kwaliteit. Na de sof met de 7710HDPVR toch maar over gestapt op de dreambox...
Sigma Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 Nou ik kan je vertelen dat de cd epg uitstekend werkt ik heb het nu even te druk om alles te vertelen maar tot nu toe een probleem loos aparaat. laatste firmware van de site in korea er op gezet en nu decodeert hij ook nog automatisch ook herkent hij mij Dragoncam met predator 370 er op Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
alfred de witt Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 lang gelden dat ik een beetje positief nieuws van of over de topfield heb gehoord. Het enige wat mij momenteel boeid is inderdaad de geweldige kwaliteit maar daar houd het dan ook bij op. De 7700 hdpvr is een regelrechte tegenvaller als het om de fw gaat. Hier staat inmiddels ook een dm doos. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Sigma Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 als ik binnekort wat meer tijd heb zal ik alles ééns op een rij zetten en hier een verslag van mijn bevindingen doen. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
mrbeegee Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Hoi Sigma, ik ben jaloers op je. Hoe is het geluidsniveau van de ventilator? In de testfase gaf deze nog een vervelend geluid? Dit zou verbeterd worden. En alhoewel je er niet veel mee werkt, zijn er al tab's voor? P.s. Waar heb je hem gekocht? In nederland? TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
Jürgen Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: mrbeegee P.s. Waar heb je hem gekocht? In nederland? Hier sluit ik mij bij aan en m.n. ben ik geïnteresseerd in het antwoord op de laatste vraag. Op een bekende Nederlandse site zag ik deze ontvanger voor € 685,= incl. 500Mb HDD, excl. € 6,99 verzendkosten. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Murdock Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Als ik heel eerlijk moet zijn hoor ik vreselijk slechte verhalen over deze box. Vooral de softwareontwikkeling gaat extreem traag. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Jürgen Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: Murdock Als ik heel eerlijk moet zijn hoor ik vreselijk slechte verhalen over deze box. Vooral de softwareontwikkeling gaat extreem traag. Nu is dit laatste op zich niet verbazingwekkend want dat zijn we de laatste 2 jaar wel van Topfield m.b.t. de TF77xx gewend maar ik had schijnbaar de illusie dat dit mogelijk zou kunnen veranderen. Ik vond dit apparaat toch wel weer interessant worden omdat de mogelijkheid voor gebruik van TAP`s is opengesteld. In feite was ik al van plan om naar de DB8000HD over te stappen maar ik wil toch nog even de kat uit de boom kijken want er zit nogal een prijsverschil tussen deze 2 apparaten. Heb je ook nog één of meerdere bron(en) al dan niet via PM te vermelden waar de vreselijke slechte verhalen staan vermeldt want op een paar algemene artikelen na heb ik eigenlijk nog niets negatiefs kunnen vinden maar dat zou wel aan mij kunnen liggen. Ik hoor graag van je. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Murdock Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Ik heb dit van enkele kennissen begrepen uit NL, Belgie en Duitsland die zo'n ding op proef hebben gehad. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Sigma Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Geplaatst: 1 december 2009 zoals belooft even een keine update. ik heb hem gewoon in Nederland gekocht. ergens in Groningen. het geluid van de ventilator hoor je niet als je TV kijkt de beeld kwaliteit is super en het geluid op mijn oude 5.1 Sony versterker is ook te gek met FileZilla de .rec files er afhalen gaat super kun je dan op de PC met VLC player afspelen. Ook media files op je TMS-SRP 2100 zetten zoals .avi .mp4 .mkv .vop gaat met geen enkele moeite Uitraad met FileZilla Verder door dat ik de laatste firmware er op heb gezet kan ik ook automatisch decoderen Ook kan je er mee naar Twitter Shoutcast internet radio YouTope Weather het land waar je woont en dichtstbijzijnde plaats in voeren en je kan het weer voor paardagen voor uitzien En niet te vergeten de MediaHigway EPG deze werkt goed 2 tot soms 3 dagen vooruit en je kan 7 zenders tegelijk zien Op de duitse site staan ook al heel veel TAPs maar dat is naar keuze. Ik ben nog niks negatiefs tegen gekomen. Natuurlijk heb ik ook nog wel wensen die er best in zouden moge zitten. Kort om ik vind het een geweldig ding! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen