Ga naar inhoud


[Premium-HD] foto premium+


bliksem

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is zo te zien een prima stukje hardware!

Ik blijf me alleen ernstig zorgen maken over de software.

Open Sat is maar tot op bepaalde hoogte in staat om diep in de software in te grijpen en voor de rest afhankelijk van derden.

Gezien het feit dat de software een gekocht pakket is, zal het nooit een echt open project worden.

 

Ron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Het is zo te zien een prima stukje hardware!
Ik blijf me alleen ernstig zorgen maken over de software.
Open Sat is maar tot op bepaalde hoogte in staat om diep in de software in te grijpen en voor de rest afhankelijk van derden.
Gezien het feit dat de software een gekocht pakket is, zal het nooit een echt open project worden.

Ron


hij draait stabiel en ik zelf maak me niet zo druk de eerste hobby jongens hebben me al leuke dingen laten zien.

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke fotoos! De hardware ziet er doordacht uit en het leuke is dat de software ook uitstekend blijkt te werken.

Wel grappig is ook dat je dezelfde software op de Elite HD, de Premium HD en de Premium HD+ kan gebruiken.

 

Eindelijk een uitstekende twin tuner met super mooi beeld enz. voor een net zo mooie prijs?

 

 

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Perdi


Eindelijk een uitstekende twin tuner met super mooi beeld enz. voor een net zo mooie prijs?




Hebben jullie hem Twin tuner zien werken???Want volgens mij zie ik op de foto's dat die single aangesloten is!!

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij geeft de hardware een compliment en aangezien de software dezelfde is als de "oude" AZboxen, kun je daar wel een mening over geven.

 

Ik heb m'n AZbox verkocht ivm de aanschaf van een dreambox 8000, maar ik vind het nog steeds een veelbelovende ontvanger. De AZbox heeft meer bereikt dan veel andere dreambox concurrenten (reelbox, ipbox, kathrein). Maar er is ook veel verbetering mogelijk; oa snelheid, twin & PVR functies, ondersteuning voor uitzendinggemist/rtlgemist, volledige ondersteuning voor DVD menu's/iso, ondersteuning van irdeto2 kaarten etc.

 

Maar het is een hele grote pre dat de importeur/fabrikant goede support leveren aan bestaande klanten. De kopers van een "oude" AZbox krijgen de kans om tegen een goede prijs te upgraden, dat zie je niet vaak.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: info
Origineel bericht van: Perdi


Eindelijk een uitstekende twin tuner met super mooi beeld enz. voor een net zo mooie prijs?




Hebben jullie hem Twin tuner zien werken???Want volgens mij zie ik op de foto's dat die single aangesloten is!!

Gr.Info



moet nog wel even vermelden dat de Azbox Premium+ alleen voor twee keer SAT geschikt is. De C die er in zit op de foto is voorlopig niet verkrijgbaar.

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bliksem, de plus gaat speciaal op de markt komen omdat het twin sat gedeelte niet gaat werken in de premium . Lees ik het nu goed dat jullie de box gezien hebben maar twin sat niet werkend gezien hebben?

Alleen 1x kabel 1X sat? (juist de combo dat niet zou moeten werken in de plus).

Vindt het een erg wazig verhaal zo. Kan de nieuwe nu wel twin sat aan of werkt dat ook nog niet met de huidige firmware?

Feedchaser.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me erg duidelijk. De Premium+ wordt gemaakt omdat de Premium niet op de gewenste termijn een Sat twin kon zijn.

De box zal overigens over enkele weken beschikbaar zijn, hopelijk nog vóór de kerst.

 

Zoals Bliksem aangaf, hebben we de box zien werken met een satHD- en een kabeltuner. Helaas was een tweede sat tuner nog niet beschikbaar. Dat komt omdat het hier om een pre-productie apparaat gaat, dat met 'kunst en vliegwerk' deze week speciaal voor test en presentatie aan een selecte groep speciaal uit Korea is overgekomen.

 

Voor de Premium+ zullen naar de huidige visie geen kabel- of digitenne tuners komen. Daarvoor is de huidige Premium HD uitstekend geschikt.

Aan de andere kant, zeg nooit nooit. . . .

 

Wie nog twijfelt kan ik alleen maar gelijk geven. Eerst zien, dan geloven. Toch koop ik liever een AZbox Premium+ (is inmiddels voorbesteld) dan een staatslot haha!

 

De Premium+ draait inderdaad op dezelfde software als de Elite en de Premium. De software detecteert op welke box er wordt geïnstalleerd, waardoor de specifieke zaken voor de juiste box worden opgehaald.

 

De software is nog niet compleet en uitontwikkeld, maar heeft in de Elite en de Premium al bewezen zeer stabiel te zijn.

Ik voorzie daarom een prima vervolg, ook voor de Premium+.

De huidige ontwikkelploeg is goed bezig!

 

De genereuze actie van de importeur en dealers om de Premium in te ruilen op de Premium+ vind ik ook heel vertrouwenwekkend! Waar vind je nog zoiets? Hulde voor deze mensen!

 

Na de demo, test en de plaatjes is nu het wachten op de uitlevering van deze nieuwe box. Laat maar komen!

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook een premium staat en gaat zeker retour als de + er is maar moet wel 100% zeker weten dat het ook werkt!

Zoals ik het testen van de tuner van vandaag zie kan ik maar 1 ding concluderen.

De huidige + kan op het moment ook geen Twin sat aan, als dit wel zo geweest was hadden ze toch echt wel een tweede sat kaart meegezonden. Echt goede promo voor Azbox is dit niet in mijn ogen.De Plus is volgens mij op dit moment ook nog een staatslot.

feedchaser.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...