Ga naar inhoud


[Premium-HD] foto premium+


bliksem

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vind het toch allemaal vreemd..geen DVB-C & T tuners voor de Premium+ terwijl in 'pre' versie wel een DVB-C tuner zit !?

 

Het komt in iedergeval niet echt vertrouwenswekkend over.

Dus nog steeds geen vrije keuze bij de + versie...

 

Hoop dat het alemaal goed komt! We wachten maar weer even af!

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The feedchaser
Gaat niet om wat ik wil.
Gaat er om wat ons beloofd is, een azbox die twin zou zijn.

Als ik de verhalen van deze topic door lees prijzen sommige de + nu al de hemel in. Maar wat ze gezien hebben is een andere hardware layout met de werking van de premium meer niet.


en het grote verschil is dat de tubers nu anders zijn waardoor de ontvanger wel werk met 2 x sat

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Azbox Premium+ hardware is in productie en de software is gelijk aan de software van de Premium/Elite. DVB-S2 tuners zullen medio december beschikbaar zijn, DVB-C en DVB-T niet.

 

 

 

Wat wij hebben gezien was het prototype van de DVB-C tuner die (nog) niet beschikbaar gaat komen. De Azbox Premium+ die midden december beschikbaar is, zal verkrijgbaar zijn met één of twee DVB-S2 tuners. Ook zal de losse DVB-S2 tuner voor de Premium+ beschikbaar zijn.

 

 

 

Het C type was puur PROOF-OF-CONCEPT … Beschikbaar gesteld aan ons voor test- en ontwikkeldoeleinde. Maar aangezien ik de Premium+ wilde zien en dat hij mij te beschiking is gesteld voor de satdag in appeldoorn.

 

de C gedeelte is PROTO !!!

 

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The feedchaser
Gaat niet om wat ik wil.
Gaat er om wat ons beloofd is, een azbox die twin zou zijn.

Als ik de verhalen van deze topic door lees prijzen sommige de + nu al de hemel in. Maar wat ze gezien hebben is een andere hardware layout met de werking van de premium meer niet.


Dat is ook de reden dat een moderator hier af en toe wat tegengas geeft om de zaken weer in perspectief te brengen.
De Azbox is vanaf december 2008 al een grote reclame compagne op sat4all, waar dealers maar ook sterk beinvloede partikulieren voor worden gebruikt en zoals nu blijkt ook onjuiste informatie werd vertrekt, waar ik toen al voor waarschuwde.
Als iemand ook maar het lef heeft één kritische opmerking over de azbox te plaatsen, kan hij van een of ander lid een grote bek verwachten.
Het moge duidelijk zijn dat die figuren zonder pardon worden gebanned.
Ik heb er vandaag weer eentje gewaarschuwd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]

Dat is ook de reden dat een moderator hier af en toe wat tegengas geeft om de zaken weer in perspectief te brengen.


ben daar met je eens Kritiek moet kunnen en geven we ook


Origineel bericht van: Toxic[Q
]
waar dealers maar ook sterk beinvloede partikulieren voor worden gebruikt.


ik denk dat je hier niet om heen kan, dat hebben we ook gemerkt bij de dreambox en de reelbox en andere ontvangers
dealers van elke box wil reclame maken en daar is dit forum niet voor bedoelt maar dat is altijd lastig om dat te verhinderen.


zoals ieder weet vindt ik veel ontvangers leuk om mee te werken de 8000 en de azbox zijn leuke dingen, gisteren was er ook een Reelbox avantgarde die mij ook wel wat lijk om mee te klooien.



ps ik zelf ben niet werkzaam in deze branch, en is puur hobby voor mij.

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bliksem
De Azbox Premium+ hardware is in productie en de software is gelijk aan de software van de Premium/Elite. DVB-S2 tuners zullen medio december beschikbaar zijn, DVB-C en DVB-T niet.

Wat wij hebben gezien was het prototype van de DVB-C tuner die (nog) niet beschikbaar gaat komen. De Azbox Premium+ die midden december beschikbaar is, zal verkrijgbaar zijn met één of twee DVB-S2 tuners. Ook zal de losse DVB-S2 tuner voor de Premium+ beschikbaar zijn.

Het C type was puur PROOF-OF-CONCEPT … Beschikbaar gesteld aan ons voor test- en ontwikkeldoeleinde. Maar aangezien ik de Premium+ wilde zien en dat hij mij te beschiking is gesteld voor de satdag in appeldoorn.

de C gedeelte is PROTO !!!


Ik was van plan om een pre-order te doen op een Premium + , maar daar wacht ik toch nog even mee.
Zoals meerdere hier zeggen... Eerst wil ik 'm zien werken als twin!
Anders kan ik net zo goed nog even doorkijken met mijn gewone (combo) Premium.

VU+ Duo 2 (2 X DVB-S)

VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)
Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps Twin
Visiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf er op door hameren...

 

Prachtige foto's leuke praatjes....!!Goede Hardware enz.....

 

Maar ik wil gewoon graag antwoord hebben op het geen wat ooit door MagicOnline is beschreven!!!

 

Gaat dit verhaal kloppen???Betekent dit dus dat we over een paar maanden weer vele malen excuses gaan krijgen??

 

Ik heb het maar even gekopieerd het stukje wat ik bedoel:

 

Kopie Bericht MagicOnline:

 

Denk niet dat dat zo snel gaat gebeuren.

 

En als het zou gebeuren heb je er nog niet zoveel aan.

 

Het grote probleem van de Azbox is juist de firmware, het is hardware matig één van de beste HD ontvangers en dan is de gekozen firmware gewoon zonde.

 

Met deze firmware zal het nooit een goede box worden.

 

Azbox gebruikt "Celrun" http://www.celrun.com

Daarnaast maakt de Azbox geen gebruik van de gewenste DVB-API (waarom denk je dat multi-tuner nog niet werkt), dit in combinatie met de slechte programmering van de firmware heb je de huidige ontvanger.

 

het is gewoon een gemiste kans voor Azbox

 

Wil de Azbox nog wat worden:

Donder celrun er af en gebruik Neutrino (sources gewoon beschikbaar!)

Gebruik de DVB-API

Huur goede programmeurs in

En stel de source firmware beschikbaar (GPL(2)

 

Hierdoor is de kans veel en veel groter dat de community deze box ook gaat oppakken!

 

Toevoeging:

 

De ontwikkelaars van Coolstream lijken dit wel te begrijpen, als die ook met een multi-tuner komen dan denk ik dat het snel afgelopen is met de Azbox (als ze de firmware niet aanpassen)

 

 

Bewerkt door MagicOnline (07/07/09 15:22)

 

 

Ik lees het wel weer...

 

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bliksem
De Azbox Premium+ hardware is in productie en de software is gelijk aan de software van de Premium/Elite. DVB-S2 tuners zullen medio december beschikbaar zijn, DVB-C en DVB-T niet.



Wat wij hebben gezien was het prototype van de DVB-C tuner die (nog) niet beschikbaar gaat komen. De Azbox Premium+ die midden december beschikbaar is, zal verkrijgbaar zijn met één of twee DVB-S2 tuners. Ook zal de losse DVB-S2 tuner voor de Premium+ beschikbaar zijn.



Het C type was puur PROOF-OF-CONCEPT … Beschikbaar gesteld aan ons voor test- en ontwikkeldoeleinde. Maar aangezien ik de Premium+ wilde zien en dat hij mij te beschiking is gesteld voor de satdag in appeldoorn.

de C gedeelte is PROTO !!!

Leuk dat jullie de C hebben getest, echter deze machine komt op de markt juist voor de twin sat gedeelte.
Je maak mij niet wijs dat er geen twee sat tuners beschikbaar waren vanuit de fabriek om het te testen.
Dit ruikt naar oplichterij.
Wat mij echt tegen staat is dat jullie daar zelf nog geen 1 woord over rappen.
1 ding mag nu wel duidelijk zijn, als de oude premiums op zijn wordt alleen nog maar de nieuwe geleverd.
Dit speelt de consument lekker in de kaart om zijn gelijk te halen bij de rechter.
Ik hoop ook dan dat er niemand zo maar akkoord gaat met deze omruil actie.


Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je zwart kijk deze box is per expres verstuurt voor de satdag en ik zelf weet dat hij straks met 2 x sat werk daar maak ik me geen zorgen om.

 

 

 

oplichterij is een woord waar je geen enkele rede voor heb ze behandelen de klanten goed en zorgen dat ze de afspraken goed na kommen.

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bliksem jij weet helemaal niet of het twin gedeelte straks werkt!

Je hebt het niet kunnen testen!! punt.

Hoe dom denk jij dat we hier zijn ?

Nog 1 keer speciaal voor jou.

premium is als twin verkocht maar blijkt met software update`s na maanden niet werkend te krijgen.

Azbox heeft daarom een nieuw type gemaakt die speciaal als echte Twin (zie hun eigen text die ze ontrend deze + hebben uitgebracht)de markt in zou gaan.

Dus volgens Opensat een nieuw model naast de gewone premium.

Vervolgens stuur je een test exemplaar op voor een demodag en wat blijkt, hij is te zien als combo????

Het C type was puur PROOF-OF-CONCEPT … Beschikbaar gesteld aan ons voor test- en ontwikkeldoeleinde.

Waarom zou je voor een nieuw model extra geld uit trekken als deze alleen maar als Twin zou moeten werken?

Ik kan maar 1 reden bedenken en dat is dat de oude gewoon een opvolger krijgt.

Echt bliksem dit verhaal klopt van geen ene kant.

 

Ik moet Toxic toch echt gelijk geven in zijn stement hierboven,je mag niks zeggen over de azbox blijkbaar, maar het zijn wel mijn centen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie bliksem betichten van onwaarheden en speculatie doen jullie daar zelf ook allemaal aan mee.

 

Deze box bijvoorbaat alweer afgebrand door personen die um niet eens in actie hebben gezien.

 

En info snapt het al helemaal niet maar dat heeft een andere oorzaak.

 

Citaat:
Wil de Azbox nog wat worden:

Donder celrun er af en gebruik Neutrino (sources gewoon beschikbaar!)

 

Je zou ze juist moeten prijzen dat ze wat anders willen, iedere oosterse box fabrikant brengt die rommel al uit voortgebuurd op sources en ontwikkelwerk door anderen.

 

Ik kan jullie nu al vertellen dat die box werkt als twin.

 

Citaat:
Maar wat ze gezien hebben is een andere hardware layout met de werking van de premium meer niet.

 

Echt niet de huidige Premium kan niet 3 kanalen opnemen en 1 bekijken

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...