Ga naar inhoud


[Premium-HD] foto premium+


bliksem

Aanbevolen berichten

@The feedchaser

Je punt is nu wel duidelijk.

Voor jou en ieder ander die twijfels heeft luidt het advies:

Wacht gewoon af tot ze beschikbaar zijn en ga pas akkoord met omruil als je dus zeker weet dat werkt.

Blijkt het straks toch niet te werken, dan kun je altijd nog overleggen met de dealer hoe hij er dan een mouw aan gaat passen om je tevreden te stellen.

 

Als je niet bereid bent daarop te wachten, ga dan met de dealer praten over een andere oplossing.

 

Verder is het totaal zinloos om allerlei vage theorieën te bedenken over de intenties van Opensat. Geef ze dan gewoon de kans om hun fout te herstellen zoals ze beloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: The feedchaser
Ja heb je het gezien dan? maak ons gek D_liver.
Hoe werkte hij dan?
Ik ben bang dat het weer uit de lucht verhaal is.
Maak er een filmpie van en zet het op youtube dan geloof ik het ook.
Feedchaser.


Zoek het maar op in de firmware ( laatste 3911 )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En info snapt het al helemaal niet maar dat heeft een andere oorzaak.

 

 

D_liver je moet vooral niet persoonlijk worden aub.

 

Ik kijk nu uit het oogpunt van iemand die opzoek is naar een goede Twintuner ontvanger!!!Ik wil gewoon antwoord hebben op een stelling die iemand anders heeft geschreven!!(dat ik ooit bekende was van zowel de importeur Smartinnovations en van de diverse "officiele" dealers staat helemaal los van al mijn "kritiek" op deze ontvanger)

 

Ik neem aan dat MagicOnline echt wel weet waar die over schrijft?Zo niet dan mag dit ontkracht worden.

 

 

 

Ik heb al wel eerder aangegeven dat er zeer zeker een andere box(model) op de markt gaat komen voordat deze Azbox zijn kunnen heeft laten zien...Wederom heb ik gelijk gehad.

 

Ik hoop gewoon dat ze ooit waar maken wat ze nu al zolang lopen te verkondigen.

 

Gr.Info

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Echt niet de huidige Premium kan niet 3 kanalen opnemen en 1 bekijken


Dus de nieuwe plus versie kan wel 3 kanalen opnemen en 1 bekijken?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zolang de box er nog niet is, kun je alleen maar gissen en daar hebben we niets aan.


Dat is wel heel raar " gissen "
Een twin tuner is toch een twintuner?
Als ik in de winkel een Topfield twin ziet staan dan mag ik er vanuit gaan dat het een twin is , en dan hoef ik hoopelijk niet te " gissen " ?????

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satlook,

Als je goed leest zie je dat er al volop gegist wordt naar de motieven van Opensat, of de box straks wel of niet zal doen wat er beloofd wordt, of de firmware wel in staat is om het best mogelijke resultaat te leveren, etc. etc.

 

De box is nog niet klaar, dus niemand die het zeker weet. Wacht nou eens even tot de box er is, voel 'm aan de tand en doe dan uitspraken. Tot dat moment is alles gissen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
@The feedchaser
Je punt is nu wel duidelijk.
Voor jou en ieder ander die twijfels heeft luidt het advies:
Wacht gewoon af tot ze beschikbaar zijn en ga pas akkoord met omruil als je dus zeker weet dat werkt.
Blijkt het straks toch niet te werken, dan kun je altijd nog overleggen met de dealer hoe hij er dan een mouw aan gaat passen om je tevreden te stellen.

Als je niet bereid bent daarop te wachten, ga dan met de dealer praten over een andere oplossing.

Verder is het totaal zinloos om allerlei vage theorieën te bedenken over de intenties van Opensat. Geef ze dan gewoon de kans om hun fout te herstellen zoals ze beloven.

Duwgati daar heb jij weer een punt :-)
We wachten het wel even af, misschien dat je op valse hoop ook zo oplettend wil reageren.
Groeten feedchaser.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bliksem
moet nog wel even vermelden dat de Azbox Premium+ alleen voor twee keer SAT geschikt is. De C die er in zit op de foto is voorlopig niet verkrijgbaar.


Bij deze leverancier word wat anders beweert:

Origineel bericht van: bron is reklame en kan ik dus niet vermelden
Azbox HD Plus DVB-C tuner
Prijs per product (stuks): €34,95

Azbox DVB-C tuner voor het ontvangen van UPC, ziggo enz. op de Azbox HD Premium Plus ontvanger.

Wordt in december verwacht.

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thisone
Origineel bericht van: bliksem
moet nog wel even vermelden dat de Azbox Premium+ alleen voor twee keer SAT geschikt is. De C die er in zit op de foto is voorlopig niet verkrijgbaar.


Bij deze leverancier word wat anders beweert:

Origineel bericht van: bron is reklame en kan ik dus niet vermelden
Azbox HD Plus DVB-C tuner
Prijs per product (stuks): €34,95

Azbox DVB-C tuner voor het ontvangen van UPC, ziggo enz. op de Azbox HD Premium Plus ontvanger.

Wordt in december verwacht.




Niet alles geloven wat de dealer op de site zet. Ik heb in het verleden heel veel dealers in de voorverkoop zaken zien verkopen (met aanbetaling) die daarna heeeeel lang niet leverbaar waren....

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...