robbedoeske Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Ik heb een CCcam server op een linux pc,die laat ik elke nacht automtisch herstarten middels een cronjob.Af en toe wordt de kaart niet gelezen,het betreft een seca3 kaart.De mastera staat dan te knipperen met het rode ledje.Moet ik misschien iets in de config veranderen?Dit staat er nu in: SERIAL READER : /dev/ttyS0 Het betreft een mastera.
martis Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 hallo Hier ook mastera 2 via com1 , met canal kaart. staat op stand 1 van mastera met deze regel in de cccam PHOENIX READER PATH : /dev/ttyS0 hier geen last , start ook elke nacht op Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
robbedoeske Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 Oke bedankt,zal het regeltje even veranderen,wellicht helpt het:)
robbedoeske Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Probleem na het reboten blijft bestaan. Na de reboot zie ik dat het lampje op de mastera regelmatig rood knippert,kaart eruit en erin is dan de oplossing.Het gaat soms ook een hele tijd goed dat is zo vreemd.Iemand die dit herkent?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen