meijelsat Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Hallo Ik heb DM800HD gekocht bij firma en maandag brengt naar ons toe. Maar het zit wel harde schijf ingebouwd en vraag hoeveel GB en uren opnemen? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Catastrofus Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Origineel bericht van: meijelsat Hallo Ik heb DM800HD gekocht bij firma en maandag brengt naar ons toe. Maar het zit wel harde schijf ingebouwd en vraag hoeveel GB en uren opnemen? Huh? De capaciteit bepaalt toch het aantal, op te kunnen nemen, uren? Of snap ik er weer niets van... Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Erik Slagter Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 De (technische) kwaliteit van het uitgezondende bepaalt hoeveel op de harddisk past ;-) DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Catastrofus Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter De (technische) kwaliteit van het uitgezondende bepaalt hoeveel op de harddisk past ;-) De grootte van de harddisk bepaalt ook hoeveel kwaliteit er op past. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
boekkie Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Origineel bericht van: meijelsat Hallo Ik heb DM800HD gekocht bij firma en maandag brengt naar ons toe. Maar het zit wel harde schijf ingebouwd en vraag hoeveel GB en uren opnemen? Kijk op je bestelbon daar staat het, harddisk GB ?? groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Tonskidutch Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 meijelsat, hier is een film wel eens 1,9 of 2,4 GB (ja zelfs de remake van kingkong 5,4 GB 126 min) dus een beetje afhankelijk van de zaakjes die in de ts zijn opgeslagen in de ts kunnen meerdere audiokanalen (AC3 / org) en zelfs ondertitels mee gestuurd zijn dus de grootte wisselt per aanbod en dus opname per definitie is er dus geen correcte omrekenfactor te geven hoeveel uur je kunt opnemen (ontbreekt de kennis van al die onderkanelen maar wel een schatting heel kort door de bocht reken ik op 0,8 x hdd grootte als uren ciao Vienna Ultravox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen