Gast MagnaV45 Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Ik heb wel de FTA zenders, maar geen Ned. 1,2 en 3. De smartcard is seca 2 (Zwart) Via canal digital diverse instructies gehad. Zoals resetten, activeren, heractiveren maar geen resultaat. Met de seca 3 card, HD TV woonkamer, wel beeld. Op de strong 8000 zit versie 20. Het is een echte 8000. Bij firmware laden komt in het display cha. Wie helpt mij verder, Johan
paardengek Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Heb je dan 2 abonnementen bij canal digitaal ? Als de seca 2 kaart vervangen is door een seca 3 kaart, dan is de seca 2 kaart niet meer werkend. Deze is dan namelijk verlopen, lees de kaart eens uit. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast MagnaV45 Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Beste....... Nee, ik heb een abonnement en twee smartcards, seca 2 is een oudere en seca3 is de card voor mijn HD TV, en twee decoders. Op de seca 2 wil ik Ned 1, 2, 3 en de FTA bekijken. Volgens Canal digital zijn beide cards actief. Voor de seca2 betaal ik niets en voor seca3 een HD Tarief.
paardengek Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Lees eens de seca 2 kaart uit. Welke datum staat er ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
interpol Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Paardengek bedoeld dat je via het menu een optie kan kiezen om de datum op de kaart te zien. Je weet dan of je kaart geactiveerd is. Openbox sg9 HD PVR
interpol Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Citaat: Nee, ik heb een abonnement en twee smartcards Hier zeg je dat je 1 abonnement hebt en 2 kaarten, dat kan volgens mij niet. Je moet sowieso betalen voor je 2e kaart. Het lijkt mij dat de kaart onlangs is uitgeschakeld, nadat je de seca3 kaart heb ontvangen. De originele firmware werkt met beide kaarten, dus belangrijk is welke datum er op de kaart staat. Openbox sg9 HD PVR
Gast MagnaV45 Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Op de kaart staat einddatum 2008. Ik begrijp dat ik nu CD moet gaan bellen. M.vr.gr. Johan
paardengek Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 En de datum moet staan op 31 dec 2009 of 31-01-2010. Volgens mij is deze kaart al tijden niet meer gebruikt. Ga naar http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard/smartcard-heractiveren.aspx en vraag via die website een heractiverings puls aan. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen