Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot mijn verbazing zie ik nu dat RTL HD en VOX HD op de astra 19.2 nu ook in irdeto uitzenden.

Ik dacht dat ze alleen maar in nagra uitzenden met ci+?

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Foutje hier, er liep hier een opname van ziggo (irdeto) en als je dan verder zapt geeft CCcam info bij alle gecodeerde zenders irdeto aan.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Happy2000
Tot mijn verbazing zie ik nu dat RTL HD en VOX HD op de astra 19.2 nu ook in irdeto uitzenden.

Deze zenders zenden niet in HD uit,ook niet op astra.Wat zigo doet is gewoon deze zenders upscalen naar MPEG4,heet niets met HD te maken,je kun ook HD weergeven in MPEG2,alleen heb je dan veel meer bandbreedte nodig.MPEG is een kompressie methode.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Dat klopt op Astra 1M (19.2E) - 10832.25 H - Txp: 57 - Beam: Astra 1M DVB-S2 (8PSK) - 22000 2/3 - NID:1 - TID:1057 wink

Yep en gecodeerd in Nagravision3 dus gewoon ci+ zoals het plan al was. shocked
  • Moderator
Geplaatst:

Yep, voor Euro 50,-- / jaar.

Om ze het eerste jaar te kunnen zien, moet je een speciale HD+ ontvanger kopen, de daarbij geleverde kaart is voor een jaar vrijgeschakeld.

Na een jaar moet de kaart opnieuw opgeladen worden voor € 50.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: edbe
zullen toch wel meer HD zenders komen ??

Ik betwijfel ten zeerste of al die plannen geen wishfullthinking zullen zijn of worden.
Pas is nog naar buitengekomen dat 1 op de 7 Duitsers onder de armoedegrens komt.
Dus die mensen zullen echt hun klein beetje geld dat ze nog hebben gaan uitgeven aan de organisaties van RTL en Prosienbelsat1. Water, brood en huur zullen dan wel meer op de eerst plaatskomen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Amager95

Pas is nog naar buitengekomen dat 1 op de 7 Duitsers onder de armoedegrens komt.

En binnenkort niet alleen de Duitsers, we zijn in Nederland ondertussen ook hard op weg...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen