Gast Jothea Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Hoi allemaal, We hebben 2 dreamboxen DM7025+ die over het netwerk gaan. Nu komt mijn vraag kun je van de ene dreambox ook de opgenomen films bekijken op de andere dreambox??
Zork Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Kijk eens naar de partnerbox plugin (in gemini standaard als optie te installeren). Ik gebruik dit om via mijn 7025 te kijken naar het signaal dat een andere 7025 tuned. Leuk om mee te kunnen kijken naar een andere sat, die ik zelf niet heb als je snapt wat ik bedoel. Lekker klooien met mijn 7025, TDT4U, HD (DVB C/S2) HTPC met DVBViewer Recording Service (!!!), DM500 en dbox II *** Assumption is the mother of all f*ckups !!! ***
Tonskidutch Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 kijk eens onder het dreambox forum database http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/forums/54/1/Dreambox_Database daar vindt je een uitleg die werkt [Enigma2] Mount maken tussen 2 ontvangers met 1 harddisk maar het kan ook over een weer met dus allebei een harddisc ciao Vienna Ultravox
Gast Jothea Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Oke bedankt Tonskidutch ik ga het morgen proberen.
Gast Jothea Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Oke ik heb even gekeken maar ik krijg een heel ander scherm als wat er in de uitleg staat. Ik heb een enigma: jade2.
wortellica Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 dan heb je pli, ga maar eens naar plugins en download daar de netwerkmount.
Gast Jothea Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Hallo Wortellica hoe doe je dat. Ik heb dat nog nooit gedaan. Heb er eigenlijk niet veel verstand van.
wortellica Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Mischien moet je eerst eens op de pli site gaan kijken in de wiki? daar kun je heel veel vinden succes ermee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen