Ga naar inhoud


hyundai 825hci: hoe krijg je hier kanalen in???


Gast

Aanbevolen berichten

Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg met geen 10 paarden een kanalenlijst in m'n hyundai 825hci.

 

ik heb udfedit, setedit en katrein satedit gebruikt, maar ik kan 2 kanten op:

ofwel in die programma's een hyundai 1000 laden, als ik die probeer naar de 825 te sturen krijg ik foutmelding '2222'op het display en er gebeurt nada.

 

Als ik echter een kanalenlijst neem die geschikt zou zijn voor een 830 (soms wordt ook zelfs de 825 genoemd) dan krijg ik op al deze programma's een dikke foutmelding, van runtime errors tot z.g. fouten in de .txt lijst...

 

het updaten van de software gaat overigens prima met al deze programma's (om het even welke), dan loopt alles lekker door.

 

Heeft iemand de gouden tip die ik over het hoofd heb gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zelf geen 825hci, maar heb je eraan gedacht om (bij UFDEdit) in het scherm instellingen "flash 2 MB" aan te vinken? En misschien moet je satellieten ook wel op 40 zetten ipv op 32, maar dit weet ik niet zeker want er staat niks over deze optie in het help file.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de lijst die jij hebt toevallig niet werkt.

 

Je kan anders altijd je eigen lijst maken. Maar hier gaat best wel wat tijd in zitten.

 

Je mag me ook je lijst (voor de 825) sturen, dan kijk ik er even naar. Misschien krijg ik hem wel goed geopend.... Je weet maar nooit.

 

Weet je trouwens zeker dat de 830 hetzelfde is als de 825?? Volgens mij is dit namelijk niet zo (aangezien er voor beide decoders firmware is te vinden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks, maar.... ik heb udfedit 0.07, maar waar moet ik een opie 2mb aanvinken? ook hier weer, in geen van de proggies kan ik zoiets vinden... ik heb het gevoel dat ik met verkeerde programma's zit te klooien, welke versie gebruik jij?

 

oh wacht, ik zie nu net dat ik een link heb gevolgd naar een oudere versie, hmmm... 0.11 is de laatste zie ik? ga ik die eens downloaden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA! kan nu inderdaad een lijst downloaden... ok, blijft dat udfedit natuurlijk de belachelijke eigenschap heeft dat HIJ bepaald dat je geen dubbele kanalen mag programmeren, maar goed.

 

Hoort het dat je 75.000x opnieuw moet proberen voor ie alle blokken heeft geschreven? hij begint wel, maar tot nogtoe nog niet afgemaakt... kan er nu ook gewoon een hyundai 1000 lijst in??

 

 

 

oooooooooooohkeee.... je moet wel bij je compoortinstellingen zetten dat je transport xon/xoff wilt gebruiken, die stond nog op geen hardware besturen van een ander experimentje...

 

wow... ze zitten er in hoor... THANKS MAN!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat het werkt! Maar even een opmerking: je kan wel dubbele kanalen programmeren door gewoon een dubbele transponder te maken (dit doet UFDEdit ook automatisch volgens mij). Deze 'beperking' is trouwens niet door een tekortkoming in UFDEdit. Het ligt aan de Hyundai zelf. Vind het zelf ook stom, maargoed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...