Ga naar inhoud

Spaanse 6071/16A met huwelijksproblemen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met gepaste nederigheid vraag ik, kalende onbenul,of iemand op de volgende vragen een antwoord heeft:

1: NL-zender kwijt

wonen in Spanje, hebben origineel CanSatDig abonnement (zwart kaartje) met een Philips 6071/16A van CSD. Ook waren wij genoopt van een snode spaanse vriend een tweede kaartje te kopen, zodat we NL zenders konden bekijken (NED, RTL, C-Rood/Blauw [en af een toe X-Zone, niet menselijks is mij vreemd]. Nu heeft mijn vrouw vanochtend opnieuw alle kanalen afgestemd en nu zijn alle NL-kanalen uit het lijstje verdwenen. Ons huwelijk nadert uiteraard een crisis, want volgende week F1 (RTL of C-Blauw). Voor minder is men uit elkaar gegaan.

Wij zijn helemaal 'clean', dwz beschikken niet over Hummies, programmers en fun-cards of anderssoortige nieuwerwetse stimuli.

Bestaat er een manier om op een willekeurig nummers (bijv. 800/801) weer NED1 etc terug te krijgen en de relatie te redden? Er zit een COM-poort op 't apparaat, have PC, will travel.

2: waar zit M_Z?

Voor niet-ingewijden is deze site wat lastig te vinden. Kan iemand dat melden? Bijvoorbeeld door alleen domain-name zonder extensie te noemen. w-w-w- en nl of 'kom' denk ik er wel bij.

Peter

Geplaatst:

Ter aanvulling:

Op de site van M_Z kan je alles vinden voor je Philips. Hier staat ook hoe je de com-poort kunt gebruiken om je kanalenlijst te veranderen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen