Ga naar inhoud

Vandaag is NET5 HD begonnen met uitzenden

Aanbevolen berichten

Gast calculator
Geplaatst:

Vanaf vandaag geeft Caiway NET HD door in zijn ongecodeerde digitale basispakket.

Aangezien NET5 veel buitelandse series uitzendt, verwacht ik dat veel series daar native HD zijn.

Is het dan niet logisch dat Canal Digitaal Brava TV o Melody Zen heel snel verwijdert en vervangt door NET5 HD?

NET5 is dus een echte Nederlandse HD aanwinst die Canal Digitaal niet mag laten schieten.

Ook in het basispakket uiteraard net zoals Caiway.

Geplaatst:
Origineel bericht van: calculator
Is het dan niet logisch dat Canal Digitaal Brava TV o Melody Zen heel snel verwijdert en vervangt door NET5 HD?

Brava HDTV verhuizen prima, maar verwijderen niet. Ik vind dit een heerlijke zender en staat regelmatig op. Ik hoef geen pulp met gigantisch veel reclame tussendoor, zoals Net 5 in HD voorgeschoteld te krijgen.
Primair eerst de 3 PO zenders in HD doorgeven, laten ze daarvoor de transponder gebruiken.

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Geplaatst:
NET5 is dus een echte Nederlandse HD aanwinst die Canal Digitaal niet mag laten schieten.

Laat ze nou eerst eens Ned1HD en Ned2HD toevoegen.
Gewoon transpondertje erbij. Is er ook ruimte voor RTL en SBS zendertjes.
Geplaatst:

Daarom misschien.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

• Moderator
Geplaatst:

Van Brava HD moeten ze afblijven. Die zender is een van de redenen, waarvoor ik vanaf dag 1 een HD pakket van Canaldigitaal heb.

Iets anders is, dat Brava HD ondertussen ook op Astra 19 Graden zit, en het handig zou zijn, wanneer ze daar afspraken mee maken, zodat de plaats van Brava HD op 23 graden vrij komt.

Ik ben benieuwd hoelang Canaldigitaal nog blijft beweren, dat zodra de noodzaak daar is, er HD kanalen bij komen. Die noodzaak is er al een paar maanden.

De kritiek, en de opzeggingen, blijven toenemen en toch blijft heel stil bij Canaldigitaal.

Het enige teken van leven was ongeveer 2 weken geleden, toen hun internet klantendienst meldde, dat de eerstvolgende HD zender waarschijnlijk een RTL zender is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik zie net in het nieuwsdraadje dat er geen Net5HD bij zit, maar wel Een HD, Ketnet/Canvas HD, RTL4 HD en RTL5 HD en dat allemaal in het Basispakket...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

NET5 HD start naar verwachting morgen bij Caiway. Er waren wat technische problemen met de 1080i aanvoer van het signaal. Die zijn verholpen maar men heeft ervoor gekozen om een dag extra te testen en dus pas vanaf 1 december te starten.

Satwatcher

---------------------------------------

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Satwatcher
NET5 HD start naar verwachting morgen bij Caiway. Er waren wat technische problemen met de 1080i aanvoer van het signaal. Die zijn verholpen maar men heeft ervoor gekozen om een dag extra te testen en dus pas vanaf 1 december te starten.

Dit Caiway gedreutel hoort dan toch ook niet in een Canal Digitaal forum thuis confused

Over offtopic gesproken Sjaak,
heb jij op je verjaardag niks beters te doen
dan hier rond te struinen? wink

Van harte!

Geplaatst:

Tja... niet alleen ik vervuil vele draadjes in "HD niet CDS" gejammer. Zeurlijst in handtekening is inmiddels aangepast ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • Moderator
Geplaatst:

Volgens mij is er wel zeker een verband tussen Net 5 HD en Canaldigitaal.

Namelijk het ontbreken van Net 5 HD bij Canaldigitaal.

En daardoor is een opmerking daarover in dit topic zeer zeker op zijn plaats.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen