Ga naar inhoud


[Satelliet] SES Astra bestelt 4 sats, meer spotbeam capaciteit op 28.2 Oost


Gast Avnu

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: jalu
Grootste voordeel voor ons in de Benelux is voor wat betreft de UK spotbeam denk ik dat men in ieder geval ook de Kanaaleilanden in het zuiden en de Shetlands in het noorden van signaal zal willen voorzien en dat de footprint daar in ieder geval in zal moeten voorzien.


Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Het zou zonde zijn als we de vrije britse zenders kwijt raken door een krappe spotbeam(s).

VU+ Duo 2 (2 X DVB-S)

VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)
Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps Twin
Visiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ASG-60
Origineel bericht van: jalu
Grootste voordeel voor ons in de Benelux is voor wat betreft de UK spotbeam denk ik dat men in ieder geval ook de Kanaaleilanden in het zuiden en de Shetlands in het noorden van signaal zal willen voorzien en dat de footprint daar in ieder geval in zal moeten voorzien.


Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Het zou zonde zijn als we de vrije britse zenders kwijt raken door een krappe spotbeam(s).


en vergeet Bath niet in het verre zuid-westen van Engeland. Dit ligt op een ver uitgestrekte stukje zodat de beam weer wat groter moet zijn, en dus Nederland gaat voorzien van: joepie de Britse zenders op 28,2 graden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Het zou wel fijn zijn als er wat meer HD zenders bijkomen in het Freesat pakket.
Alleen BBC HD (ITV HD kan ik niet ontvangen) is wel erg karig.


en anders ga jij maar gewoon betalen voor je persoonlijke behoefte wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik betaal al genoeg.

Ik betaal belastingen voor Nederland 1,2,3 in HD.

Ik betaal Canal Digitaal al veel en de kabel heb ik ook nog.

 

Was het maar zoals in Duitsland, Engeland of Frankrijk waar heel veel zenders gewoon FTA zijn.

 

Als ik optel wat ik nu per maand kwijt ben aan televisie-abonnementen schrik ik me een hoedje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet je 2 tv abonnementen hebben? 1 abonnement is toch voldoende? Of kabel of satelliet.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: calculator


Was het maar zoals in Duitsland, Engeland of Frankrijk waar heel veel zenders gewoon FTA zijn.



In de door jou genoemde landen bestaat er nog de verplichting een fors bedrag aan kijk en luistergeld te betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik betaal al genoeg.
Ik betaal belastingen voor Nederland 1,2,3 in HD.
Ik betaal Canal Digitaal al veel en de kabel heb ik ook nog.

Was het maar zoals in Duitsland, Engeland of Frankrijk waar heel veel zenders gewoon FTA zijn.

Als ik optel wat ik nu per maand kwijt ben aan televisie-abonnementen schrik ik me een hoedje.


ik had het over het SKy UK HD pakket waar je gewoon een abbo op kunt nemen

verder ben ik wel benieuwd naar jou abonnementen en wat je dan aangeboden krijgt voor dat geld want zoals je je voordoet wil je overal voor een kwartje op de eerste rij zitten en leg je als je even kan op iedere slak zout, wat men ook aanbied het is nooit goed genoeg bij je...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Littlesat
Datzelfde kijk en luistergeld zit bij ons in de gewone inkomsten belastingen...


Met ingang van 1 januari 2000 is de omroepbijdrage en worden de programma's van de publieke omroep uit de belastingopbrengsten betaald. Ter compensatie van deze afschaffing is de eerste schijf van de inkomstenbelasting verhoogd met 1,1%-punt.

eerste schijf wordt van € 0 tot en met € 6.800 belast met 35,7%.
1,1 % van € 6.800 is € 74,80 kijkgeld per belastingplichtige.

In Duitsland betaal je € 215,76 per jaar.
In Frankrijk betaal je € 118,- per jaar.
England, A colour TV Licence costs £142.50, black and white costs £48,-

Dus wat is duur?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: cheapwatcher
Waarom moet je 2 tv abonnementen hebben? 1 abonnement is toch voldoende? Of kabel of satelliet.


Anders heeft ie de HDTV kanalen niet :-)


Of zoals ik, Internet via de kabel en dan ben je verplicht om een kabelabonnement te nemen...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woon je dan in het CaiWay gebied? Je had toch al ook kabel?

 

Citaat:

eerste schijf wordt van € 0 tot en met € 6.800 belast met 35,7%.

1,1 % van € 6.800 is € 74,80 kijkgeld per belastingplichtige.

Met een gezin met twee kids kom je dan al gauw op 2x74,80=149,60 Euro per gezin...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...