hemertje Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Origineel bericht van: calculator Nee, ik heb nog geen Caiway. ga je verhuizen dan naar het caiway gebied? hoe wil je anders caiway binnen gaan krijgen? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Littlesat Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Verhuizen voor HD? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Dream1975 Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Nog even off topic (kan het niet laten)... Origineel bericht van: calculator Zodra we Caiway hebben gooi ik Canal Digitaal de deur uit. Hoop dat je dat snel hebt. Zowel voor jouw als onze gemoedsrust Hier kun je alvast een account aanmaken http://caiway.gebruikers.eu/
Gast thomas999 Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Origineel bericht van: Littlesat Woon je dan in het CaiWay gebied? Je had toch al ook kabel? Citaat: eerste schijf wordt van € 0 tot en met € 6.800 belast met 35,7%. 1,1 % van € 6.800 is € 74,80 kijkgeld per belastingplichtige. Met een gezin met twee kids kom je dan al gauw op 2x74,80=149,60 Euro per gezin... Terwijl er ook mensen zijn die geen cent inkomstenbelasting betalen. Heel laag salaris of veel aftrekposten!
Gast Bigbro Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Leg me dan eens uit hoe je dat redelijk simpel voor elkaar krijgt. Je hebt sowieso een huisadres in Engeland nodig met een vaste telefoonlijn. Of is dit gewijzigd? Groet Bigbro
hemertje Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Origineel bericht van: Bigbro Leg me dan eens uit hoe je dat redelijk simpel voor elkaar krijgt. Je hebt sowieso een huisadres in Engeland nodig met een vaste telefoonlijn. Of is dit gewijzigd? Groet Bigbro ook deze abbonnementen worden op diverse manieren op diverse sites aangeboden, een vaste lijn is inmiddels niet meer verplicht nu ook in Engeland gsm steeds meer een gemeengoed is waardoor niet iedereen meer een vaste lijn in huis heeft... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Bigbro Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Dank, ik zal weer eens gaan googlen.
Satwatcher Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 Origineel bericht van: calculator Nee, ik heb nog geen Caiway. Dus je hebt Ziggo en UPC. Want ergens anders las ik dat je twee groene kabels van kabeltelevisieaanbieders in je meterkast had liggen. En dat deze werkend waren. Ik zou morgen eens navragen of er binnen het UPC en Ziggo gebied kabelnetten zijn die overgaan naar Caiway. Of inderdaad ga je verhuizen. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel zou willen verhuizen naar Caiway gebied. Maar goed verhuizen voor HD-zenders gaat ook weer een beetje ver. Satwatcher ---------------------------------------
Amager95 Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 dit gaat allemaal over de kabel en niet over de satelliet?
Gast calculator Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Wat voor maat schotel heb je straks nodig om de Engelse zenders te kunnen ontvangen met die strakke spotbeam?
Littlesat Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Dat is nog onbekend. Eerst moeten de plots van de spotbeams bekend worden gemaakt. Maar ik verwacht geen problemen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen