Kowalski Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Als ik op Google zoek, kom ik op dingen als Symmetric NAT Handling No of Yes, misschien kun je daar iets mee? Misschien anders eens op het voxalot forum vragen? Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Sverige Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 Ja Frank... vond ik ook Op het voxalot forum las ik ook dat iemand dit probleem had, telkens als hij opnieuw registreerde... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Sverige Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2010 Even een oud topic weer naar boven halen... Het is niet altijd even makkelijk om een sup adres wat geen nummer is te bellen met een ip telefoon zoals de Gigaset c470ip. In dit draadje werden oplossingen geboden die niet altijd echt lekker gingen, of vaak eigenlijk helemaal niet. Door toeval kwam ik op een nieuwe feature van DUS.net. Ze bieden "Kurzwahl", verkort kiezen... en YESSS, het kan nu ook naar een sip adres zoals "abcde @ justvoip.com" ... Het werkt dus prima. Als je het adres vastgelegd hebt onder een nummer bv 555 dan bel je vanaf je dus-account 555 en het sip account bij justvoip wordt gebeld! Heel erg makkelijk, en geen problemen meer met voxalot of wat dan ook voor omwegen die bij mij nooit echt foutloos werkten. Ik meld dit hier maar even, want waarschijnlijk zijn er nog mensen die her tegenaan lopen... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen