satzoeker Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 heb goedkoop een strong lnbf type srt LC970 op de kop getikt, maar kan helaas weinig vinden hierover op het net wou hem gebruiken met een 2 meter prime focus dish die ik nog heb liggen wie oh wie kent deze en/of heeft er ervaring mee satzoeker` No,No y No
trust Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 het volgende gevonden (vertaald) : Strong SRT LC 970 C-band fejkonverter elektronische polárváltóval, prime stralend Specificaties Montage D = 65 mm, de plastic design Frequentie 3,7-4,2 GHz Lokale oscilator Polárváltás Verticaal 14 V, 18 V Horizontaal Oscilator controle nee Uitgangen 1 Uitgangsfrequentie Uitgangsniveau > 55 dB Zajtényező 20 K Usability C-band-uitzendingen Maar dat zal ook wel allemaal op de lnb staan , heb je geen foto voor ons ? kunnen we zien of de feedhoorn voor een PF of Off-set schotel is . [[elektronische polárváltóval, prime stralend ]] doet vermoeden dat ie voor een prime focus is . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
satzoeker Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Geplaatst: 30 november 2009 nou eens kijken of dat lukt satzoeker` No,No y No
satzoeker Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Geplaatst: 30 november 2009 deze is beter satzoeker` No,No y No
trust Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Inderdaad een "vlakke" scalaring , dus voor PF . Voor een offset schotel moet ie trechtervormig zijn . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen