bromtol Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 De belofte dat ik hier nooit meer zou gaan posten moet ik breken. Mijn versterker is kapot en ben op zoek naar het schema van de KR-V8030. Bij de reparatiedienst van Kenwood zeiden ze dat ze hem niet hadden (?) en op de server van Steve staat hij ook niet. Op internet kan ik hem wel bestellen bij diverse vage sites maar dan kan ik beter gelijk mijn geld in het water gooien. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
columbo Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Is het een Hybride endtrap,of met losse transistoren?zijn alle,of is een kan.uitgevallen?is het beveiligings relay in werking,zo ja kontroleer op welke eind trap uitgang er een DC spanning staat.Hybride (STK ) kun je alleen maar kompleet vervangen.Of kom even langs>PM.
PaulCl Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Ik heb al een paar keer een manual gekocht bij wat jij vage sites noemt en gekregen wat ik zocht maar dat kan natuurlijk puur toeval geweest zijn. Als je de grote veilingsite beter vertrouwt kan je eens naar objectnummer 360091830350 kijken. Suc ermee. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
bromtol Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Geplaatst: 14 januari 2010 eindelijk tijd gevonden om me op dat ding te storten. zonder schema. het was een defecte tc9164n, het ingangsselector i.c. en ik weet ook hoe het komt: ik had mijn niet geaarde computer aangesloten op de versterker. mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen