Oldereast Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Gisteren en vandaag de hele dag zonder internet en phone gezeten. Meestal blijft internet wel werken en valt de phone uit maar nu was alles weg. Hebben hier meer mensen op dit forum last van (gehad)? Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
rvs4all Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Origineel bericht van: Oldereast Gisteren en vandaag de hele dag zonder internet en phone gezeten. Meestal blijft internet wel werken en valt de phone uit maar nu was alles weg. Hebben hier meer mensen op dit forum last van (gehad)? Ja hier ook. Ik heb het modem in bridge-mode staan, dus als internet weg is, is telefonie ook weg. Afgelopen weekend begon het al: af en toe geen IP-adres. Lampje "DSL" brandde wel. Modem herstarten hielp dan. Vandaag kom ik thuis (18.00u) en ook geen internet. Van alles gereset (modem weer in standaard-mode), maar kreeg "Internet Connection Failed". Gebeld met helpdesk en bleek een algemene storing te zijn. Op dit moment werkt het weer als vanouds moet ik zeggen. Rob.
Ome Merde Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 die storing is er al vanaf 30-11 : klik dit is de 2e grote storing in korte tijd achter elkaar. ik had er gelukkig geen last van, maar velen die ik ken weer wel. lekker dan. ik had i.o.v iemand gebeld met de helpdesk, deze gozer had het over een bras2 storing (nog nooit van gehoord). volgens de Telfort site kan er nog steeds hinder plaatsvinden. merDe deze ruimte is te huur
Gast aart44 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: Ome Merde volgens de Telfort site kan er nog steeds hinder plaatsvinden. merDe Nu toch niet meer: Citaat: 30-11-2009 (opgelost) Storing internet en vast bellen, verschillende locaties (Opgelost) storing Internet en vast bellen De storing met Internet en Vast bellen is opgelost. Mocht u nog problemen ervaren zet u dan het modem uit en aan. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice internet
Ome Merde Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 eureka, op naar de volgende storing merDe deze ruimte is te huur
Oldereast Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: Ome Merde eureka, op naar de volgende storing merDe Liever niet Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
kazbek007 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Euhhhh... Ik heb er nog last van. Mijn "thuis-netwerk" is via mijn Telfort-verbinding slecht tot soms niet bereikbaar. Ik zou de modem wel weer uit en aan moeten gaan zetten. Ik heb net 30-11 een overstap naar een andere provider aangvraagd. Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik sinds die dag zón beroerde verbinding had. Gewoon geduld uit oefenen. Gr, ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
Anti-attack Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Ben ik er blij van dat ik toch de overstap inmiddels heb gemaakt naar een andere provider, contract bij helfort loopt nog tot half januari, maar heb inmiddels een ziggo alles in 1. 2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP BoxDM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C OscamWavefrontier T55 13/19/23/28 Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server
Ome Merde Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 lol, ziggo .... maargoed, ieder z'n meug denk je werkelijk dat het bij Ziggo beter is ? als het werkt, akkoord, maar owee als je ze nodig bent (telefonisch, schriftelijk), dan ben je de sjaak. geloof me, ik heb bijna dagelijks te maken met die mafketels. merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 joepie : Citaat: 3-12-2009 Storing Internet en Vast Bellen omgeving Leeuwarden en Sneek Momenteel kunnen klanten problemen ondervinden met vast bellen en internet in de volgende locaties: Leeuwarden en Sneek. We zijn ons bewust van het probleem en werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. deze ruimte is te huur
Oldereast Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Geplaatst: 3 december 2009 Nu ben jij aan de beurt Werkt hier overigens weer als vanouds (klop klop) Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Gerard - (GTB) Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 in Leeuwarden nog geen internet met Telfort. hopelijk komt het snel weel online.. Groetjes, Gerard (GTB)
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 er is een kabelbreuk bij Leeuwarden in de buurt, de gemeente heeft geen toestemming gegeven het asfalt open te breken. ze zijn "al" vanaf 10.00 uur vanmorgen bezig merDe deze ruimte is te huur
dream7020 Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Allemaal van die dikke bestanden binnen gehaald. Tja dan kan het kabeltje breken Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 vanmiddag bij diverse mensen nog wel trage verbindingen gezien maar volgens mij begint het weer wat te werken. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen