Anti-attack Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Origineel bericht van: Ome Merde lol, ziggo .... maargoed, ieder z'n meug denk je werkelijk dat het bij Ziggo beter is ? als het werkt, akkoord, maar owee als je ze nodig bent (telefonisch, schriftelijk), dan ben je de sjaak. geloof me, ik heb bijna dagelijks te maken met die mafketels. merDe Er zal overal wel wat zijn, dat geloof ik ook wel, maar telefonisch contacten was het bij mij met telfort ook geen succes. Verder bijna een maand op een nieuw modem zitten wachten toen deze defect was! En daarna nog een aantal malen geen internet en de telefoon lag er ook om de haverklap uit. Voor mij was dat na 9 maanden reden genoeg om iets anders te proberen, en hoop nu natuurlijk meer geluk te hebben. 2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP BoxDM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C OscamWavefrontier T55 13/19/23/28 Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server
Gerard - (GTB) Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 vandaag weer geen telefoon verbinding, sip account logt goed in, maar kan niet bellen en gebeld worden. zelfs de helpdesk is niet bereikbaar krijg bandje, door storing is de helpdesk niet bereikbaar. Groetjes, Gerard (GTB)
Oldereast Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Geplaatst: 14 december 2009 Ik had hier hetzelfde maar kan inmiddels wel weer bellen. Het duurde deze keer niet zo lang... Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Gerard 76 Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Hier nu ruim een jaar Telfort,maar zeer zelden uitval. Tja,een ieder krijgt wat 'm toekomt.
RVP Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Telfort is prima. Net nog een iso gedownload met 1,8MB/sec
Oldereast Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Geplaatst: 7 februari 2010 Vandaag 7-2 weer geen internet en telefoon. Tis een tijdje goedgegaan maar nu weer ellende. Tijd voor een andere provider... Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
DeBeek Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: Oldereast Vandaag 7-2 weer geen internet en telefoon. Tis een tijdje goedgegaan maar nu weer ellende. Tijd voor een andere provider... Zou gaan voor een Provider die via het KPN netwerk gaat. Oeps, die hebben vandaag een megastoring. Of krijg je Telfort via het kpn netwerk .? Dan kan je Telfort hier niet de schuld van geven.
dream7020 Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Telfort gaat wel via kpn maar vandaag geen internet via telfort. De buurman heeft kpn en heeft wel internet. Ik krijg via telfort 20 mb internet 8 mb meer kan ik niet krijgen terwijl de buurman internet premium van kpn heeft en wel 20 mb haalt. Dus kpn is wel aardig beter dan Telfort. Mag ook wel is ook 50 euro duurder Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Greatone Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Ik heb werkelijk nooit problemen met Telfort! Downloaden gaat lekker snel (19mb) en telefoon heb ik via Voipbuster * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen