Gast AlanS Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Citaat: Wat is eigenlijk de zin of onzin van dit topic? De zin van het topic is om de vraag van het topic te beantwoorden. het lijkt me duidelijk dat het antwoord gegeven is en soms met een ludieke kwinkslag. Beetje humor mag best hoor en zeker als het ontopic is. Daarbij is het best een goede vraag want een hoop mensen zullen zich inderdaad afvragen of er dan echt verschil zit in de lnb's .
Terradon Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Valt me wel op dat het belangrijkste toch weer word vergeten namelijk de Hi Definition schotel....of zou dat HD dan toch voor Hi density staan tegen al dat digitale geweld van tegenwoordig.... Groetjes..............
Frans B Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Nou, dan ga ik voor de beste ontvangst toch maar eens kijken naar en HIFI schotel.... + HIFI LNb.... System Administrator (niet van deze site)
cheapwatcher Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Mijn visiosat heeft ook een mooi HD symbool. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Terradon Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Dat heb ik eraf geschuurd.....gelukkig doet die het nu weer op de gewone sd kanalen...........pffffffffffffffffffff Groetjes..........
Sjattuh Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Geplaatst: 5 december 2009 ok heb nu dan aan de hand van jullie adviesen alles vervangen... HD Deurmat, HD SChotel, HD Coax, HD LNB, HD Bed, HD Katten, HD T.V., HD Koffiezet automaat Krijg alleen me vrouw niet op HD... tips? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
metoo Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 vervangen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Terradon Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Je vrouw moet je gewoon sd laten dan heb je een "Super Deerntje" anders word ze Hyper.......... Groetjes............
edje-ken Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Krijg alleen me vrouw niet op HD... tips? inderdaad vervangen dan is ze te oud en zal je echt een jonger exemplaar moeten nemen. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Sjattuh Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Geplaatst: 5 december 2009 Hoe bruut... vrouw des huizes wordt een dagje ouder en maar gelijk inruilen... dan liever upgraden! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
minplus Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Upliften heet dat, schijnt goed te lukken met een strijkijzer. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast AlanS Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Nou heren, het gaat nu echt nergens meer over. Het antwoord is duidelijk. een HD ready LNB is onzin slechts een verkooppraatje. Daarom het slot erop voordat de kolder helemaal toeslaat :-)
Aanbevolen berichten