paardengek Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 En dat is ook weer waar. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Alfi Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch daar er nog al wat verschillende opvattingen zijn kan men het ook eens proberen zoals ik al op 7020 deed dus zonder coax eraan als dan blijkt dat ie vastlopers krijgt, dan kan die altijd nog naar de portemonnaie grijpen. ciao Mmmm, heb toch de portemonnee maar getrokken en een Multytenne Twin gekocht. Kabel loopt er nog dus de DB500S de slaapkamer in met de tweede kaart erin en dan onderling sharen. Kan ik die remote control forwarder er ook uit gooien en eens wat anders kijken wanneer de kids beneden naar jimjam zitten te staren. DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
nlrela Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: paardengek Bijna elke dreambox ( zeg maar allemaal ) gaan vastlopen, wanneer er geen sateliet ( of kabel of terrestial ) signaal voor handen is. Heb daar na 4 jaar nog steeds geen last van (gehad) - DM7000 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Tonskidutch Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 mooi, dan kun je hem eventueel ook gebruiken voor opnames (als het de + versie is) en wel op de hd van de 800 per nfs mount je hebt wel echt een dikke portmonnaie als de smargo nu plots een Multytenne geworden is veel plezier ermee @nlrela, zie je dacht ik al. ciao Vienna Ultravox
paardengek Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Dat is ook een goede oplossing. Dan gaat het helemaal lukken ! Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen