Thomas2000 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Ik heb hier een dm500s en het netwerk valt steeds uit. Soms na een hele nacht en soms na 5 min. Op de print kan je zien dat na die crash de lampjes uit zijn en als ik de box opnieuw wil starten, loopt deze vast. Reset dmv stroomkabeltje is de enige optie. Iemand een idee? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
boekkie Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Heb je ook traag netwerk,b.v ftp programma mapjes openen,wat zeer traag gaat,CCcam.cfg,openen duurt wel 10 min! oplossing:elko 33uF 16V,door een 47uF 25V vervangen,vlak bij de netwerkchip,en werkt weer snel! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Alfi Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Zie deze mod. Ik weet niet of dit het probleem van de TS gaat oplossen overigens. Lijkt een ander (hardware) probleem. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Thomas2000 Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 Netwerk is, wanneer die werkt wel vlot genoeg, totdat het netwerk uitvalt. Draai trouwens met Nabilo, maar ik denk sterk dat het hier om de hardware gaat. De problemen komen niet erg overeen met die bij de mod, dus of dat nodig is weet ik niet.... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Ome Merde Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 lan uitval alleen merkbaar op de dreambox of haperen je andere apparaten aangesloten op je netwerk dan ook ? merDe deze ruimte is te huur
Thomas2000 Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 Nee het is alleen de dreambox. Tot vorige week geen enkel probleem. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Ome Merde Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 1A of 2A voeding ? merDe deze ruimte is te huur
Thomas2000 Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Geplaatst: 3 december 2009 1 amp, viel me wel op dat ie best warm was... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
iemand Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 dan zou ik eerst maar eens meten op welke spanning je 500 z'n werk (mag) doen gr. Erik
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 leg eens een verbinding met je pc en dm500 aan via hub of switch dus zonder internet kijk eens of je netwerk van dm500 dan ook nog wegvalt? ciao Thunderstruck AC~DC
bartshit Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Origineel bericht van: Thomas2000 1 amp, viel me wel op dat ie best warm was... Kennis van mij had precies het zelfde probleem. Andere voeding er aan gehangen en het netwerkprobleem was over. Gr Bart.
Thomas2000 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Geplaatst: 7 december 2009 Origineel bericht van: iemand dan zou ik eerst maar eens meten op welke spanning je 500 z'n werk (mag) doen Adapter geeft 11,9 v zonder dat de dm500 eraan hangt. Zal even zoeken of ik nog een andere voeding... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Ome Merde Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 neem maar van mij aan dat die 1A voeding naar z'n grootje is en debet is aan je problemen. ik heb (bijna) hetzelfde probleem gehad, hij plofte ook nog eens nu met een 2A voeding is het probleem weg merDe deze ruimte is te huur
iemand Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 heb je een (oude/losse) pc-voeding bij de hand ? die levert bij 12 volt vaak 5... 8 ampere gr. Erik
Thomas2000 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 Tis alweer effe terug, maar heb verschillende voedingen geprobeerd, waaronder ook een 2A van een externe hd, maar mocht niets baten. Ga nu Ton zn oplossing porberen. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen