Gast uutgrunn Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Ik heb waarschijnlijk een defecte tuner. Na veel zoeken op fora ben ik er achter gekomen dat ik C4 en C6 moet nameten op de printplaat van de tuner. Maar zijn er nog meer dingen die ik moet nakijken? Het gaat om een Alpine S tuner.
boekkie Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Q72 op het moederbordje,kan ook defect zijn. Defecte mosfet Q72 in DM 500S (LNB spanningsloos) groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
metropar Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 let vooral ook GOED op de solderingen van de aansluitingen van het tunerblikje met de print had er laatst een (orginele geen clone) leek wel of deze door een kleuter was gesoldeerd bar slecht box was nog nooit open geweest want zegel was nog intact kwam dus zo uit fabriek gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen