denbosch Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 op sommige zenders blijft het beeld stilstaan. soms gaan ze na een aantal seconden weer verder maar vaak niet het geluid blijft wel. wat kan dat zijn?
hemertje Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 schotel niet 100% afgesteld? vooral met de HD zenders is dit zeer kritisch... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
DeBeek Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Wat voor softcam gebruik je ? en wat voor kaart ?
denbosch Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 ik gebruik cccam 2.13 en de CD kaart. ik zal eens kijken of de schotel misschien iets afwijkt
DeBeek Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: denbosch ik gebruik cccam 2.13 en de CD kaart. ik zal eens kijken of de schotel misschien iets afwijkt Welke zenders doen dit ? Staat er toevallig een DECT telefoon vlakbij de tuner ?
Ome Merde Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 ben ik ook benieuwd naar. ik heb wel een vermoeden merDe deze ruimte is te huur
Erik Slagter Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 De hamvraag, is de BER altijd nul? DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
denbosch Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Geplaatst: 3 december 2009 ja de ber is altijd nul en er staat geen dect telefoon in de buurt
Ome Merde Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 op welke kanalen gebeurd dit ?? merDe deze ruimte is te huur
denbosch Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Geplaatst: 3 december 2009 meestal op ned 1 ned 2 en ned 3
Ptje Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Het zal wel gebeuren als je een tijdje een vast kanaal zit te kijken en dan zapt naar nederland 1 bijvoorbeeld. Dan gaat het beeld in een soort van slowmotion en het geluid gaat door. Zap je dan een keer heen en weer, dan is het over denk ik. Dat is een probleem waarvan ik denk dat het met enigma2 te maken heeft. Ik heb ook zoiets bij mijn 7025 en mijn vader ook met zijn 7025. Zover ik weet, is dat een bekend probleem en niet te verhelpen op het moment.
gerdinio Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Dit kan te maken hebben met de prio file van je CCcam. Sommige zenders gebruiken verscheidene coderingen en CCcam heeft dan het probleem dat het niet steeds werkt. Probeer eens een recente prio file van het net te halen en plaats deze eens op je dreambox. Misschien is het hiermee wel opgelost. grtz gerdinio
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen