minplus Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Het gaat niet om slijm maar kriebel, dus (natterman met)codeine voor inwendig gebruik (een opiaat, hier altijd in huis voor dit probleem) en bruine tijgerbalsem met kruidnagelolie (gebruikt de tandarts voor verdoving) voor uitwendig. Ook standaard in gebruik hier bij kriebelhoest en keelpijn. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
boaz Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: Ome Merde codeïne werkt bij mij altijd prima, ik heb een ruime voorraad aan laten leggen merDe Is wel een opiaat met alle verslavende gevolgen. Verklaard wel het een en ander. Maar even serieus, dit middel werkt inderdaad prima, maar is enkel hoestonderdrukkend, doet dan ook niets aan de onderliggende oorzaak. En hoesten heeft altijd een oorzaak, die moet je eerst weten. Toch lullig als je vol slijm komt te zitten in je slaap en je gaat niet hoesten. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
POLAKS Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Met kleine slokjes wat pure siroop drinken, lekker, gezond en werkt!
Neptunus Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 Iedereen bedankt voor het meedenken! Ik ga het een en ander uitproberen. Overigens ben ik het eens met diegenen die stellen dat je niet zomaar die hoest moet onderdrukken want die is er niet voor niets. Ik heb net in ieder geval een flinke pastis ingeschonken en hoop op een goede nachtrust. Welterusten! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast decodertje Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Ik vind het heel jammer ephedrine niet meer in de natterman zit. Dat was toch zo lekker.
gerrit B Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Gewoon een kilo zak drop naast het bed en flink kauwen. Voor het slapen gaan GEEN tandenpoetsen want val je in slaap dan is die drop een ware aanslag op je tanden. Heb je geen tanden gepoets dan vormt de plak laag een bescherming voor al dat zoet. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Kimble Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Heb van de huisarts Salbutamol gekregen om de geirriteerde slijmvliezen/bronchieen rust te geven. Voor het slapen gaan 2 pufjes (als je een inhalator krijgt 1 capsule). Verder ter ondersteuning Ventolin. Gaat tot nu goed, hoest als ik plat ga in bed hooguit 1 a 2 minuutjes, wat komt door de temperatuurwisseling en dan is het weer over. Zou opassen met Codeine en andere fosfaten, opiaten e.d.werken zeer verslafend.
Busje komt zo Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Probeer Darolan eens. Helpt bij mij goed. Gr. Remo .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen