Gast caartje Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Hoi allemaal, Ik heb EINDELIJK de nieuwe kaart van CD gekregen maar nu heb ik een probleem. De oude kaart was al gedecativeerd dus ik heb mijn decoder niet vaak aangehad. Ik heb een Kaon K570. Nu ik de kaart in de lezer heb gedaan heb ik telkens last van stilstaand beeld en in het beeld verschijnt het "cam" teken. Ik heb een ASTON REV. 1.1 kaartlezer. Bij mijn oude philips goldbox heb ik geen last van stilstaand beeld dus het ligt niet aan de kaart. Nu is mijn vraag (voordat ik misschien dingen voor nix ga kopen) Is er wat verandert met deze nieuwe kaart waardoor de ASTON niet meer goed is? Zo ja, is dit probleem op te lossen met een andere kaartlezer? alvast bedankt caar
Gerard 76 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Kun je de software van je tuner ook updaten? Best kans dat 't helpt.
Gene 1225 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Ik gebruik de aston dual voor mijn Tvv-kaart en de aston 1.05 voor de Cd-kaart : geen probleem met freezes . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Eduard07 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Origineel bericht van: Gene 1225 Ik gebruik de aston dual voor mijn Tvv-kaart en de aston 1.05 voor de Cd-kaart : geen probleem met freezes . Afgelopen nacht ook niet..? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast 44piet Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Origineel bericht van: caartje Hoi allemaal, Ik heb EINDELIJK de nieuwe kaart van CD gekregen maar nu heb ik een probleem. De oude kaart was al gedecativeerd dus ik heb mijn decoder niet vaak aangehad. Ik heb een Kaon K570. Nu ik de kaart in de lezer heb gedaan heb ik telkens last van stilstaand beeld en in het beeld verschijnt het "cam" teken. Ik heb een ASTON REV. 1.1 kaartlezer. Bij mijn oude philips goldbox heb ik geen last van stilstaand beeld dus het ligt niet aan de kaart. Nu is mijn vraag (voordat ik misschien dingen voor nix ga kopen) Is er wat verandert met deze nieuwe kaart waardoor de ASTON niet meer goed is? Zo ja, is dit probleem op te lossen met een andere kaartlezer? alvast bedankt caar vraag eens bij de dealer of je een nieuwe aston kunt proberen .zul je wel met de box naar toe moeten.
Eduard07 Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Origineel bericht van: 44piet zul je wel met de box naar toe moeten. Of wel eerst betalen maar met recht op geld terug als het experiment niks oplevert. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen