Ga naar inhoud

freeze..ligt dat aan de kaartlezer?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb EINDELIJK de nieuwe kaart van CD gekregen maar nu heb ik een probleem. De oude kaart was al gedecativeerd dus ik heb mijn decoder niet vaak aangehad. Ik heb een Kaon K570. Nu ik de kaart in de lezer heb gedaan heb ik telkens last van stilstaand beeld en in het beeld verschijnt het "cam" teken. Ik heb een ASTON REV. 1.1 kaartlezer. Bij mijn oude philips goldbox heb ik geen last van stilstaand beeld dus het ligt niet aan de kaart.

Nu is mijn vraag (voordat ik misschien dingen voor nix ga kopen)

Is er wat verandert met deze nieuwe kaart waardoor de ASTON niet meer goed is?

Zo ja, is dit probleem op te lossen met een andere kaartlezer?

alvast bedankt

caar

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gene 1225
Ik gebruik de aston dual voor mijn Tvv-kaart en de aston 1.05 voor de Cd-kaart : geen probleem met freezes .

Afgelopen nacht ook niet..? smirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: caartje
Hoi allemaal,

Ik heb EINDELIJK de nieuwe kaart van CD gekregen maar nu heb ik een probleem. De oude kaart was al gedecativeerd dus ik heb mijn decoder niet vaak aangehad. Ik heb een Kaon K570. Nu ik de kaart in de lezer heb gedaan heb ik telkens last van stilstaand beeld en in het beeld verschijnt het "cam" teken. Ik heb een ASTON REV. 1.1 kaartlezer. Bij mijn oude philips goldbox heb ik geen last van stilstaand beeld dus het ligt niet aan de kaart.
Nu is mijn vraag (voordat ik misschien dingen voor nix ga kopen)

Is er wat verandert met deze nieuwe kaart waardoor de ASTON niet meer goed is?

Zo ja, is dit probleem op te lossen met een andere kaartlezer?

alvast bedankt
caar
vraag eens bij de dealer of je een nieuwe aston kunt proberen .zul je wel met de box naar toe moeten.
Geplaatst:
Origineel bericht van: 44piet

zul je wel met de box naar toe moeten.

Of wel eerst betalen maar met recht op geld terug als het experiment niks oplevert. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen