Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb een abonnement maar die kaart is gepaard met een simpele ontvanger Humax ( geen HDMI en geen HDD ). De codering systeem van de kaart is Nagravision 3 ( ik weet niet of dit info belangrijk is.

Ik zou graag mijn abonnement via een DM 800 willen gebruiken. ( geen card sharing) Is dat mogelijk? Zo ja, kan iemand mij daarbij helpen?

Groetjes,

Marius

Geplaatst:

Er staat nergens dat het een kabel provider moet zijn, misschien een Poolse Cyfrowie Polsat kaart of een Spaanse of Portugese kaart.

Maar volgens mij moet het antwoordt zijn aan de topicstarter het kan maar "je hebt alleen uit je orginele ontvanger een rsa + boxkey nodig". laugh

Geplaatst:

De provider is digiTV op Thor 1W.

Kan iemand mij helpen met rsa + boxkey om de kart op mijn DM 800 te laten functioneren? Ik heb zelf niet zoveel verstand van dit soort knutselwerk. ( tegen betaling natuurlijk)

Geplaatst:

Ja dat knutselwerk gaat inderdaad flink in de papieren lopen of er hier mensen zijn die de boxkey uit zo'n box kunnen halen is me niet bekend.

Wel heb ik gelezen dat ze hem dan opsturen naar Polen en daar peuteren ze de lijm van het moederbord af en solderen de chip er af en lezen de key uit daarna terug er op solderen en je krijgt je box terug kompleet met de keys.

Maar misschien is het intussen niet meer nodig het op te sturen en dat iemand hier dat ook kan misschien krijg je een tip. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen