Losha Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 als je de Azbox koopt zit er sowieso vast een cable-decoder in?! en vaak krijg je er een S2 decoder erbij ... ik neem aan dat ik dan gewoon meteen cable EN sat heb? lijkt me nogal logisch maar ik zie het nergens specifiek staan
D_liver Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Ik weet niet hoe je erbij komt maar; Standaard wordt de Premium ( en de Elite ook btw ) geleverd met 1 dvb-s2 tuner ( sat dus ). Een kabel tuner zul je dus er apart bij moeten aanschaffen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Jap Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Origineel bericht van: D_liver Ik weet niet hoe je erbij komt maar; Ik snap dat wel, maar dat is een kabel in en uit om het signaal op te multiplexen, zoals bij een ouderwetse videorecorder. Die module is handig als je een hotel systeem wil bouwen, maar ik snap ook niet wat ie standaard in dat ding doet. AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
D_liver Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Juiste benaming is RF-OUT Wordt veel gebruikt op de Zuid-Amerikaanse markt daarom zit ie erop. Maar kan in Nederland ook handig zijn hoor 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Losha Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Geplaatst: 3 december 2009 'k snap'm waarom hebben ze er niet meteen een volle tuner van gemaakt beetje dom dit zo anders had je alle 3 decoders kunnen hebben, nu altijd maar 2
p0ske Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 De RF-out is puur bedoeld om het uitgaande videosignaal op een oude TV/videorecoder af te kunnen spelen. Het heeft dus helemaal niets te maken met een normale tuner, die voor het inkomende signaal zorgt. De premium+ heeft trouwens niet eens meer een RF uitgang.
Gast AZboxhobbyist Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Het klopt wel hoor, je kunt de AZbox ook met de DVB-T, of de DVB-C tuner ingebouwd naast de DVB-S kopen, er zijn dealers die van de Premium af willen omdat de Premium+ er is, en die tuners zijn onderling niet uitwisselbaar, heel slim van de producent, ik heb hem gekocht MET 1TB en DVB-T en DVB-S, overigens heeft niet iedereen kaas gegeten van het inbouwen en testen van HDD's, want ik heb er nog een paar uur aan geklooid voor ik erachter kwam dat men een jumpertje op de hdd vergeten was. Verder een superbox,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen