Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

omdat mijn ouders en ik liever geen sharing doen,hebben we beiden een kaartje van TVV,met dit verschil dat ik het toppakket heb en zij het pluspakket dit op hetzelfde adres .

In feite betalen we 2X voor dezelfde auteursrechten,terwijl je als je dit doet via analoge kabel,je maar één bijdrage hoeft.

Het wordt tijd dat TVV een toestel ontvanger op de markt brengt die 4 tv's kunnen aansturen appart+ liefst ook pvr aan boord.Dan kan je hetzelfde doen als kabeltv.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan Ambers
Als je een Smart-Wi installatie doet is het zo geregeld en spaar JIJ geld! ( tot 7 kijkpunten!)

Ik heb hier een smartwi liggen,maar die liep na een nachtje "vast" op mijn decoder,die decoder die ze gratis omwisselden.op een dreambox kreeg ik het met geen enkele emu draaiende,wie een emu kent,mag de naam altijd posten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ja inderdaad op hun "gecertifieerde" ontvangers niks dan miserie, is bekend, daarom....

Ik heb die hier op de Nokia 9600 en Sab explorer en Sab Ulti HD en Cristor en nog een aantal andere geprobeerd en geen problemen...

Als je die op een "gecertifieerde" wil laten draaien eerst rebooten en dan loopt het wel een tijd.

Er is toch wel een reden zeker waarom ze die "gecertifieerde" kost wat kost willen kwijtgeraken?

Geplaatst:

Smartwi werkt prima op de Philips ontvangers van TVV.

Maar je moet wel instellen om Freq 2 te gebruiken, dan heb je geen vastlopers.

Smartwi werkt ook op de Dreambox prima, maar wel in een CI module, met een softcam heb ik het ook nooit aan de praat gekregen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: redneck eyeball

Smartwi werkt ook op de Dreambox prima, maar wel in een CI module, met een softcam heb ik het ook nooit aan de praat gekregen.

Op de Dreambox CCcam 2.1.0 zetten en werkt prima.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Geplaatst:

Ik heb hier een smartwi liggen,maar die liep na een nachtje "vast" op mijn decoder,die decoder die ze gratis omwisselden.op een dreambox kreeg ik het met geen enkele emu draaiende,wie een emu kent,mag de naam altijd posten.

1 ding snap ik nu niet. Je hebt wel een dreambox?

Het makkelijkste is toch gewoon beide boxen intern te sharen.

Heb je op beide tv zelfde zenders.

Dan hou je zelf het top pakket en ga je de andere kaart ruilen met een canal digitaal kaart.

Dan heb je ook nog de commerciële zenders van canaal digitaal op beide tv's

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:
Origineel bericht van: dream7020

1 ding snap ik nu niet. Je hebt wel een dreambox?
Het makkelijkste is toch gewoon beide boxen intern te sharen.
Heb je op beide tv zelfde zenders.
Dan hou je zelf het top pakket en ga je de andere kaart ruilen met een canal digitaal kaart.
Dan heb je ook nog de commerciële zenders van canaal digitaal op beide tv's

Ik had wel kennis en heb er nog,hoe je een dreambox programmeert,hoe je vroeger ci module's programeerde en andere ontvangers,maar mijn kennis in het intern scharen,is 0.ik lees dat er hier veel lezers een interne server draaien,maar dat zou ik toch niet kunnen,maar het moet leuk zijn,via dan een season interface oude ontvangers weer te kunnen laten draaien.

Geplaatst:

Nou als je vroeger al modules programmeerde ,dan is dat intern sharen een eitje.

Staat op deze site ook wel diverse malen aangegeven.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen